مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: میزان باران در جلال آباد شهرستان بردسکن این استان از عصر یکشنبه تاکنون به 103 میلیمتر رسیده است.

باران در جلال آباد بردسکن به 103 میلیمتر رسید

به گزارش قدس آنلاین ؛ حجتعلی شایانفر روز دوشنبه  افزود: میزان بارش باران طی این مدت در شهر بردسکن 90 میلیمتر و در مشهد نیز 30 میلیمتر گزارش شده است.

وی اظهار داشت: بارشهای شدید در تمام مناطق استان خراسان رضوی که از عصر دیروز آغاز شده است تاکنون ادامه دارد.
وی از 233 مورد آبگرفتگی معابر و منازل از روز گذشته تاکنون در شهرستانهای کلات، بردسکن، خلیل آباد، بجستان، مشهد و سرخس خبر داد.
شایانفر گفت: بر اثر بارش های شدید، برق هشت روستا در شهرستانهای بردسکن، سرخس و کدکن تربت حیدریه قطع شده و در اثر جاری شدن سیل تاسیسات آب رسانی 20 روستا در شهرستانهای کلات، سرخس، نیشابور و قوچان آسیب دیده و آب این روستاها نیز قطع شده است.
وی افزود: هم اکنون سه جاده فرعی بردسکن - بجستان، بردسکن - درونه طبس و رباط سنگ - کدکن تربت حیدریه و 28 راه روستایی در این استان بر اثر سیلاب مسدود است که 9 راه روستایی از این تعداد در کلات و بقیه در شهرستانهای بجستان، تربت جام، صالح آباد، خلیل آباد، جوین، درگز، باخرز، سرخس، تایباد، فریمان و بردسکن واقع است.
مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از امداد رسانی به یک هزار و 212 نفر در جریان سیل و بارشهای شدید در این استان خبر داد و گفت: با اقدامات پیشگیرانه تاکنون تلفات جانی ناشی از سیل در این استان گزارش نشده است.
براساس گزارش اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارشهای شدید باران که از شنبه شب در این استان آغاز شده است تا ظهر سه شنبه هفته جاری ادامه دارد.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها