خراسان شمالی- ولی الله حیاتی گفت: در سال جاری با سه چالش قاچاق در حوزه آرد ونان، دام و سوخت مواجه هستیم که باید دستگاه های اجرایی متولی نسبت به این مباحث آسیب شناسی و راهکارهای عملیاتی داشته باشند.

نظارت جدی بر عرضه کالاها انجام شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظ‌ارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: نظارت جدی بر عرضه کالاها انجام شود و در این مسیر از توان دستگاه های اجرایی، بسیج و بازرسان افتخاری استفاده شود.

وی اظهار داشت:اقدامات خوبی در بحث نظارت بر عرضه کالاها صورت گرفته که باید این شرایط همچنان حفظ شود.

حیاتی افزود: در سالجاری با سه چالش قاچاق در حوزه آرد ونان، دام و سوخت مواجه هستیم که باید دستگاه های اجرایی متولی نسبت به این مباحث آسیب شناسی و راهکارهای عملیاتی داشته باشند.

وی تصریح کرد: در بحث آرد و نان نگرانی های جدی در کل کشور وجود دارد که در استان نیز ما باید هوشیار باشیم تا بتوانیم به درستی آن را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: نرخ مصوب خرید گندم ۱۷۰۰ تومان اعلام شده اما در برخی استان‌ها شاهد بی‌نظمی بازار خرید گندم هستیم که امیدواریم شاهد این خریدهای بی‌ضابطه در استان نباشیم.

حیاتی اظهار داشت: نحوه خرید گندم از کشاورزان و سیلوداران با مدیریت درست، شفاف و ضابطه مند باشد.

وی بر حل مشکلات نانوایی ها تاکید کرد و گفت:اگر در بحث مشکلات نانوایی ها نتوانیم منافع آنان را تامین کنیم محکوم به شکست خواهیم بود لذا زمانی موفق می شویم که مردم با ما همراه باشند.

وی تصریح کرد: شرایط امروز متفاوت است لذا عدم ارائه آمار از سوی دستگاه های متولی پذیرفتنی نیست و مدیران باید به سلاح دانش، تدبیر، عقلانیت برای مقابله با شرایط پیش رو در تمامی حوزه ها مجهز باشند.

/انتهای پیام

برچسب‌ها