با قوت گرفتن این شایعه خرافی که سلفی گرفتن با دریک، موزیسین کانادایی، برای ورزشکاران بدشانسی می‌آورد، باشگاه رم به بازیکنانش اعلام کرد تا پایان فصل حق سلفی گرفتن با او را ندارند.

آ اس رم سلفی با خواننده نحس را ممنوع کرد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بعد از مطرح شدن چند داستان عجیب درباره ورزشکارانی که با دریک، موزیسین کانادایی، سلفی گرفته‌اند و بعد از آن خودشان یا تیم‌شان با بدشانسی‌ها و شکست‌های عجیب وغریب روبرو شده‌اند، باشگاه فوتبال رم به بازیکنانش اعلام کرد که تا پایان فصل جاری حق سلفی گرفتن با دریک را ندارند. این خبر از طرف اکانت توییتر انگلیسی رسمی باشگاه رم اعلام شد.

در جدیدترین مورد از شایعات خرافی مطرح شده درمورد رابطه عجیب ورزشکاران و دریک، پای پاری سن ژرمن و لاوین کورزاوا بازیکن این تیم مطرح شده است. بعد از آنکه کورزاوا با دریک سلفی گرفت و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، پاری سن ژرمن سخت‌ترین شکست خود در ۱۹سال اخیر را تجربه کرد و در مقابل لیل با نتیجه ۵-۱ شکست خورد. بار دیگر بازار شایعات داغ شد و بسیاری از نفرین سلفی گرفتن با رپر کانادایی برای ورزشکاران صحبت کردند.

ماجرای نفرین دریک برای ورزشکاران تنها به این مورد خلاصه نمی‌شود. از تیم بسکتبال کنتاکی گرفته که گفته می‌شود بعد از عکس گرفتن بازیکنانش با دریک از سال ۲۰۱۲ دیگر رنگ هیچ جام قهرمانی‌ای ندیده تا تورنتو رپترز که ادعا می‌شود به دلیل نفرین دریک، سالها است به هیچ فینالی راه نیافته، مثالهای زیادی برای توصیف نفرین رپر کانادایی مطرح شده است.

در جدیدترین اتفاق مربوط به این ماجرا، باشگاه فوتبال رم ایتالیا از بازیکنانش خواست که تا پایان فصل جاری با دریک سلفی نگیرند. حساب رسمی تویتر انگلیسی باشگاه رم نوشت:" عکس گرفتن همه بازیکنان رم با دریک تا پایان فصل جاری ممنوع شده است".

از شکست کانار مک‌گرگور، در مبارزه‌اش با حبیب نورماگومدوف گرفته تا شکست گولدن استیت واریورز و حتی سرنا ویلیامز، کارنامه نفرین دریک بسیار  قطور به نظر می‌رسد و شاید ترس از گرفتار شدن به این نفرین عجیب وغریب، مسئولین باشگاه رم را وادار کرده دست به اتخاذ چنین تصمیمی بزنند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها