روز گذشته استاندار خراسان رضوی به همراه تعدادی از نمایندگان با رئیس مجلس دیدار و گفت‌وگو کردند.

آنچه در جلسه استاندار و مجمع نمایندگان خراسان با لاریجانی گذشت
حمید بنایی، رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی، ، با اعلام این خبر اظهار کرد: جلسه دیدار با رئیس مجلس به درخواست استاندار خراسان رضوی به همراه تعدادی از نمایندگان استان در مجلس برگزار شد.
وی با ارزیابی مثبت نسبت به این جلسه، ادامه داد: آقای رزم حسینی نیز گزارشی از دوران مدیریتی خود در استان ارائه کردند، همچنین مسائلی پیرامون مثلث اقتصادی، اشتغال و معین‌های اقتصادی استان در این جلسه مطرح شد.
رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: همچنین در این جلسه اعلام شد که تاکنون در استان حدود 27 هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه برای پروژه‌های اقتصادی با کمک معین‌های اقتصادی امضا شده که امیدوار هستیم به اجرا برسد.
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دکتر لاریجانی نیز ضمن استقبال از این دیدار تاکید کردند اگر نیاز باشد مصوبه‌ای در راستای کمک به زیرساخت‌های استان تصویب شود، می‌توان در جلسه سران قوا و شورای عالی اقتصاد مطرح شود.
بنایی گفت: همچنین می‌توانیم از کمک‌های آقای رییسی، رییس قوه قضاییه که اشراف خوبی نسبت به استان دارند هم استفاده کنیم، علاوه بر این می‌توانیم در کنار آن کمک‌های تولیت آستان قدس رضوی را در کنار خود داشته باشیم.
وی بیان کرد: در مجلس بیشتر موضوع قانون گذاری مطرح بوده و دکتر لاریجانی نیز وعده دادند اگر احتیاجی به مصوبه‌ای در استان باشد، می‌توانند از طریق منشور عالی اقتصاد پیگیری کنند.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها