البرز- رئیس اتحادیه صنف بارفروشان کرج با اشاره به اینکه ساخت و سازی در محدوده بازار میوه و تره بار در حال انجام است، گفت:می خواهیم حق و حقوق خود در خصوص ساخت و سازها در این مورد را بدانیم و نگذاریم این حقوق پایمال شود.

حقوق بارفروشان درساخت وسازهای بازار میوه دیده شود

به  گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سیف اله عسگرخانی عصر یکشنبه در بازید مسئولان استانی از بازار میوه و تره بار کرج با اشاره به اینکه در این مجموعه ۱۷ هکتاری ۲۴ ساعته در خدمت شهروندان هستیم، گفت: از طریق این بازار میوه های سردرختی باغات شهرستان های البرز  به شهرهای دیگر نیز ارسال می شود.

 وی افزود: مقرر شده بود در زمینی  ۲.۵ هکتاری که در ورودی بازارمیوه و تره بار قرار دارد توسط بخش خصوصی ساخت و سازی مشتمل بر ۳۷ غرفه انجام شود.

عسگر خانی با اشاره به اینکه در این خصوص بخش خصوصی با شهرداری کرج توافق لازم را داشته اند و این در حالی است که طبق قرارداد سال ۶۶ اولویت ساخت و ساز این چنینی در راستای میدان بار با اتحادیه بار فروشان است.

 رئیس اتحادیه صنف بارفروشان کرج اضافه کرد:  یک هزار نفر از طریق مجموعه بازار میوه و تره باراستان البرز به کسب مشغول هستند وحدود ۴ هزار نفر نیز از این مجموعه رزق و روزی دریافت می کنند و نمی شود یک سرمایه گذار خصوصی در زمانی کم در راهی گام بردارد که ما سالیان سال است در آن حضور داشته ایم.

 عسگرخانی با بیان اینکه  ما مصوبه ای از شورای شهر داریم که طبق آن نباید ساخت و سازی در محدوده بازار میوه و تره بار انجام شود، افزود: اما متاسفانه بعد از مصوبه شورا قرارداد ساخت و ساز جدید با بخش خصوصی در این بخش اجرایی شده است.

 رئیس اتحادیه صنف بارفروشان کرج با یادآوری اینکه باید برای ما مشخص شود که اینجا کاربری فرآورده های کشاورزی را دارد یا همان میدان میوه و تره بار است، افزود: می خواهیم حق و حقوق خود در خصوص ساخت و سازها در این مورد را بدانیم و نگذاریم این حقوق پایمال شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها