نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز-شنبه- قرار است طرح ساماندهی بازار خودرو را بررسی کنند.

بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو در جلسه امروز مجلس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، «امیر حسین قاضی زاده هاشمی» عضو هیأت رئیسه مجلس در ابتدای جلسه علنی درباره دستور کار امروز مجلس گفت: سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر در جلسه امروز مجلس سخنرانی می‌کند.

وی افزود: ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو، بررسی گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت براجرای سیاست‌ها کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی در مورد طرح یک فوریتی الحاق جز (ز) به بند (۵) ماده (۶) قانون الحاق موادی به قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی منابع طبیعی و محیط زیست در مورد لایحه حفاظت از خاک در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس همچنین قرار است گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد عدم اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها  را بررسی کنند.
دستور کار بعدی نشست امروز نمایندگان بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد: طرح اصلاح مواد (۱)و (۱۰) قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی را در مجلس است.
علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز-شنبه-مجلس شورای ضمن تبریک سوم خرداد گفت: به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و همچنین چهارم خرداد است از سردار سر لشکر رشید دعوت کردیم که به این مناسبت سخنرانی کند.  ایشان زبده ترین و برجسته ترین فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس بود و قبل از پیروزی انقلاب یکی از مبارزین در مقابله با رژیم سفاک پهلوی بودند.
رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سردار رشید پس از انقلاب هم در طول هشت سال دفاع مقدس در تمامی صحنه ها و عملیات های مختلف حضوری فعال داشتند و به عنوان فرمانده عملیات در کنار فرمانده کل سپاه طراح تمامی عملیات های سپاه بود، خصوصاً در نبرد بیت المقدس علاوه بر نقش طرح ریزی فرماندهی قرار گاه فتح را بر عهده داشت.
به گفته لاریجانی، سرلشکر رشید همتای شهید تیمسار نیاکی بود که مشترکا عملیات بین المقدس را هدایت کردند تا خرمشهر آزاد شد و ازادسازی خرمشهر را هدایت کردند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها