Redmi Xiaomi تنها گوشی هوشمند ارزان قیمت خود را معرفی کرد.

Redmi 7A با Snapdragon 439 و باتری 4،000 میلی آمپری معرفی شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، شرکت تجاری Redmi Xiaomi تنها گوشی هوشمند ارزان قیمت خود را از سری Redmi 7A اعلام کرد. این گوشی یک جانشین مستقیم به Redmi 6A است و دارای چند ویژگی سخت برای پیدا کردن ویژگی های درخواست شده است.

برای شروع، گوشی بر روی یک چیپ ست Snapdragon 439 اجرا می شود، که به نوبه خود صفحه نمایش 5.45 اینچی (HD + (720 x 1440 پیکسل با صفحه نمایش مرسوم، 18: 9 را به نمایش می گذارد. صفحه نمایش نیز کمی نسبت به دو طرف منحنی است.

حافظه 2 گیگابایتی رم با حافظه داخلی 16 گیگابایت یا 3 گیگابایتی رم / 32 گیگابایت با حافظه قابل ارتقا از طریق microSD تا 256 گیگابایت در دسترس است.

در بخش دوربین، گوشی هوشمند دارای واحد اصلی 13 مگاپیکسلی با PDAF و فلاش LED است، در حالی که در جلو گوشی ما دوربین 5 مگاپیکسلی را می بینیم.

باتری 4،000 میلی آمپر نقطه قوت این گوشی است و با توجه به چیپ ست Snapdragon 439 که صرفه جویی در مصرف انرژی آن است، انتظار داریم که Redmi 7A دارای عمر باتری قاتل باشد. این گوشی نیز با اندروید 9.0 پای بیرون از جعبه راه اندازی می شود.

مهم است که توجه داشته باشید که دستگاه دارای یک جک صوتی 3.5 میلی متری است.علاوه بر این، Redmi 7A دارای گواهی مقاوم در برابر آب P2i یا به عبارت دیگر نانوکوئید ضد آب مانند بسیاری از دستگاه های موتورولا است.

قیمت گذاری و تاریخ انتشار در طی راه اندازی Redmi K20 در تاریخ 28 مه اعلام خواهد شد. این گوشی احتمالا در رنگ سیاه و آبی عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها