مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: با مشارکت گسترده راهپیمایان روزه‌دار روز قدس استان خراسان رضوی بزرگترین کتاب مردمی قدس از دلنوشته‌ها و نامه‌های مردم و کودکان به مردم فلسطین نگاشته شد.

نگارش بزرگترین کتاب مردمی قدس در خراسان رضوی

حجت‌الاسلام علی اکبر سبزیان  اظهار داشت:  این طرح با هدف ثبت و ضبط گوشه‌ای از حماسه حضور و فریاد حمایت مردم مسلمان ایران اسلامی از آرمان‌های قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین و در ایام بزرگترین خیانت تاریخ با وادادگی عوامل حکومت‌های مرتجع منطقه در معامله قرن انجام شد.

وی ادامه داد: طرح نگارش بزرگترین کتاب مردمی فلسطین با طراحی و چاپ برگه‌هایی با سربرگ روز قدس و با عنوان دل نوشته به مردم فلسطین و نقاشی کودکانه با موضوع فلسطین در سراسر استان خراسان رضوی آغاز شد و در روز جمعه و همزمان با روز قدس ادارات کتابخانه‌های عمومی استان با ایجاد غرفه و حضور در جمع راهپیمایان نسبت به توزیع برگه‌ها و جمع‌آوری دل نوشته‌های مردمی اقدام کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به استقبال مردم از این طرح و جمع‌آوری صدها برگه دل نوشته گفت: در مشهد مقدس نیز  با دایر شدن کتابخانه عمومی نمادین فلسطین در میدان بسیج طرح نگارش بزرگترین کتاب مردمی فلطسین اجرا شد و با استقبال بی‌نظیر مسئولان  استان، مردم و کودکان و نوجوانان روبه‌رو شد.

سبزیان در ادامه خاطرنشان کرد: دل نوشته به مردم فلسطین توسط مسئولان استان نیز از جمله حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، حیدر خوش نیت سرپرست معاونت استاندار و فرماندار مشهد، حمیدرضا پوریوسف مدیرکل بهزیستی، جعفر مروارید مدیرکل ارشاد، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان، اکبر شیخ رئیس مرکز اسناد و کتاب‌خانه ملی شمال شرق کشور، محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، اعضای انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان و اعضای شورای اسلامی اسبق و حال حاضر مشهد مقدس و جمعی دیگر از مسئولان نگاشته شد.

وی ادامه داد: دل نوشته‌ها و نقاشی‌های کودکانه مردم علاقه‌مند به آرمان‌های اسلام و انقلاب و قدس شریف به صورتی کتاب تدوین شده و در مراسمی ویژه رونمایی و در محل کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها