قدس آنلاین: مرتضی فاطمی "مجری" و مصطفی امامی "کارگردان" برنامه تلویزیونی " اختیاریه" عصر جمعه مهمان برنامه"تیتر یک" در روزنامه قدس خواهند بود.

روزنامه قدس میزبان عوامل برنامه  تلویزیونی«اختیاریه»

به گزارش قدس آنلاین،موسسه فرهنگی قدس در راستای اهداف و برنامه های چند رسانه ایی خود با نام "تیتر یک"  پس از برگزاری نشست و همایش های همچون اکران فیلم"یتیم خانه ایران" با حضور ابوالقاسم طالبی کارگردان این اثر و همچنین نمایش  ونقد مستند فروشنده و تقدیر از دو ورزشکار جواد نوروزی پلنگ برفی و ورضا عنایتی بازیکن فوتبال و همچنین برگزاری همایش  واکاوی یک شادی با حضور نماینده مردم مشهد در مجلس و مسئولین آموزش  وپرورش خراسان رضوی در سالهای اخیر قصد دارد در عصر جمعه 24 خرداد ماه با با حضور اصحاب رسانه و مردم  به نقد و بررسی "برنامه اختیاریه " به عنوان برنامه موفق ایام ماه مبارک رمضان با حضور مجری و عوامل این  برنامه تلویزیونی بپردازد.

«اختیاریه» با اجرای سیدمرتضی فاطمی پیش از ماه رمضان یک برنامه چالشی در تلویزیون بود که هر بار یکی از چهره‌های هنری، سیاسی، اجتماعی و… به استودیو دعوت می‌کرد و با آن‌ها به گفتگو می‌نشست. این برنامه در ماه رمضان تغییراتی در رویکرد، ساختار خود داشت. برجسته کردن مردمان عادی، چهره کردن و قهرمان‌سازی از میان آنان و حتی پررنگ کردن دغدغه‌هایشان شاید مهمترین ویژگی «اختیاریه؛ شهر باران» شد.

به همین بهانه پایگاه خبری قدس آنلاین بر آن شده که با دعوت از سید مرتضی فاطمی مجری این برنامه و مصطفی امامی کارگردان برنامه در خصوص اهداف و نقاط قوت وضعف آن در جلسه ای در جمعه ۲۴ خرداد ماه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در محل آمفی تئاتر با حضور مخاطبان و اهالی رسانه به گفتگو بپردازد.

برچسب‌ها