مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات باغبانی با حضور ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی در قالب۷۵۰ غرفه از عصر پنجشنبه ۲۳خرداد ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار خواهد کرد.

برگزاری هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه در مشهد
 
به گزارش قدس آنلاین ،  به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، احمد یزدان‌پناه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری این رویداد، اظهار کرد: طبق برنامه هجدهمین نمایشگاه گل وگیاه و تجهیزات باغبانی و پنجمین نمایشگاه تجهیزات پارکی و شهربازی مشهد به صورت همزمان از ساعت ۱۷ روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.
وی افزود: محوطه‌های نمایشگاه بین المللی مشهد با حضور ۳۵۰ شرکت در قالب ۷۵۰ غرفه در حدود۲۰ هزار متر فضای مسقف و۲۰ هزار متر فضای روباز ساماندهی شده و به مدت ۵ روز میزبان علاقه‌مندان به گل و گیاه و تجهیزات باغبانی و پارکی است.
یزدان‎پناه ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی سالن فردوسی و فضای باز نمایشگاه به منظور فروش انواع محصولات اعم از گل و گیاهان آپارتمانی، باغی، پارکی، فضای سبز، تزئینی، نهال، بذر، کود، خاک گل، گلدان و غیره در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: سالن عطار نیز برای تولیدکنندگان تجیهزات پارکی و شهربازی در نظر گرفته شده و غرفه‌های تولیدکنندگان گل‌های شاخه‌بریده، اتحادیه‌ها و تعاونی‌های صنف گل و گیاه نیز در سالن بهار استقرار یافته‌اند.
وی بیان کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز، مناطق مختلف و پیمانکاران حوزه گل و گیاه شهرداری مشهد نیز حضور گسترده‌ای در این نمایشگاه دارند و طول برگزاری فعالیت‌ها، دستاوردها و محصولات و خدمات خود را در سالن‌های ابوسعید، مولوی و انوری در معرض دید عموم قرار خواهند داد.
یزدان‎پناه گفت: شرکت‌های خارجی تولیدکننده گل و گیاه به صورت پنج نمایندگی در قالب ۱۱غرفه از کشورهای ترکیه، چین، هلند، آلمان و ایتالیا در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را در سالن بهار در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند داد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی اضافه کرد: علاوه بر شرکت‌های بومی استان، شرکت‌هایی از استان‌های تهران، البرز، شیراز، اصفهان، یزد، قم، همدان ، کرمان، خراسان‌های جنوبی و شمالی، آذربایجان غربی،گلستان، گیلان و مازندران نیز در هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات باغبانی مشهد شرکت دارند.
وی با اشاره به استقبال خوب علاقه‌مندان از نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات باغبانی در سال‌های گذشته، تصریح کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه گل و گیاه سال ۹۸ بزرگترین رویداد در زمینه گل و گیاه به لحاظ وسعت و تنوع در کشور به شمار می‌رود، پیش‌بینی می‌‎کنیم استقبال پر شورتری را از شهروندان مشهدی و زائران علی بن موسی الرضا(ع) نسبت به قبل شاهد باشیم.
یزدان‌پناه عنوان کرد: علاوه بر ترویج و آموزش ایجاد فضای سبز و گلکاری و همچنین نگهداری فضای سبز، گل و گیاه پارکی و خانگی به عنوان اهداف اصلی در این نمایشگاه تلاش خواهد شد تا زمینه‌های لازم برای شادابی و طراوت جامعه از طریق احیا و اشاعه فرهنگ زیبایی‌دوستی با طبیعت و سرسبزی فراهم شود.
گفتنی است؛ هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه و باغبانی مشهد و پنجمین نمایشگاه تجهیزات پارکی و شهربازی مشهد همه روزه تا ۲۷خرداد ماه از ساعت ۱۷الی ۲۴ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود و طبق برنامه‌ریزی نمایشگاه در روز جمعه ۲۴ خرداد ماه از ساعت ۱۰صبح دایر است.

انتهای پیام

برچسب‌ها