موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

رئیس کل سازمان نظام پرستاری، در نامه‌ای به وزیر بهداشت، خواستار انتصاب معاونان و مدیران کل وزارت بهداشت بر اساس استفاده از توان همه گروه‌های سلامت شد.

انتصابات در وزارت بهداشت از همه گروه‌های سلامت باشد

احمد نجاتیان، در این نامه خطاب به محمدرضا ظفرقندی، نوشت: با عنایت به حوزه وسیع عملکرد وزارت بهداشت و حضور متخصصان و دانشمندان از حوزه‌های مختلف علوم سلامت در ستاد وزارت و دانشگاه‌های علوم پزشکی، در مراکز ارائه خدمات سلامت و همچنین دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی رشته‌های مختلف، یکی از مصادیق اجرای عدالت، به کارگیری عادلانه این متخصصان در سمت‌های سیاستگذاری و مدیریتی متناسب با تخصص، توان و میزان تأثیرگذاری هر یک از حرف سلامت است.

لذا با توجه به دیدگاه همه جانبه و علمی جنابعالی به حوزه سلامت، درخواست می‌شود در انتصاب معاونین و مدیران کل وزارت بهداشت و رؤسا و معاونین دانشگاه‌های علوم پزشکی و مؤسسات تابعه وزارت بهداشت از توان همه گروه‌های حوزه سلامت به ویژه پرستاری و مامایی، بهداشت، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، سیاستگذاری سلامت و اقتصاد سلامت استفاده گردد.

بدون شک بکارگیری ظرفیت همه متخصصان در سمت‌های مدیریتی، می‌تواند در جلب اعتماد و مشارکت کلیه اعضای تیم سلامت در جهت تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت چهاردهم در حوزه سلامت بسیار مؤثر باشد.

پیشاپیش از حسن همکاری و عنایت جناب عالی سپاسگزارم و برای جناب عالی و همه تلاشگران وزارت بهداشت دولت چهاردهم آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.