موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

دارنده اول مدال طلای کاروان ورزش ایران در هفدهمین دوره بازی های پارالمپیک گفت: از این که برای پنجمن بار مدال گرفتم خوشحالم.

خوشحالم مدال طلا را تکرار کردم/برای موفقیت باید صبر کرد

ساره جوانمردی قهرمان پاراتیراندازی ایران پس کسب مدال طلای پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ اظهار داشت: مسابقات پارالمپیک همیشه بالاترین سطح را دارد و من برای بار چهارم در این مسابقات شرکت می‌کردم و خوشبختانه طلای تپانچه ۱۰ متر را کسب کردم که پنجمین مدال پارالمپیکی من بود. سطح رقابت مثل همیشه بالا و سنگین بود خوشحالم که مدالم را تکرار کردم.

جوانمردی در پاسخ به این سوال که در اغلب اوقات فینال از حریف ترک عقب بود و این یک تاکتیک از سوی او به نظر می‌رسید که در راندهای پایانی کار را یکسره کند، گفت: تیراندازی یک دوئل است که باید در آن صبور باشی تا نتیجه بگیری. در پاراتیراندازی این اتفاق زیاد رخ می‌دهد به ویژه در فینال‌ها که این مهارت تیرانداز را نشان می‌دهد. کمی صبوری و اعتماد بنفس شما را به نتیجه مطلوب می‌رساند که به مدالی که می‌خواهی برسی. خوشحالم که تاکتیک من جواب داد و به مدالی که می‌خواستم رسیدم.

قهرمان پارالمپیک پاریس درباره برنامه اش برای کسب مدال دوم گفت: من همه تلاشم را خواهم کرد. قبلاً هم تجربه گرفتن مدال ۵۰ متر خفیف را داشته ام و رکورددار این رشته هستم و امیدوارم باز هم مدال این رشته را کسب کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.