موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
کد خبر: 1009136

بوکسورهای نوجوان ایران با عملکردی مناسب در سومین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا، به چهار پیروزی مهم دست یافتند.

ادامه پیروزی‌های نوجوانان بوکس ایران در آسیا

مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا به‌ میزبانی امارات در العین در حال برگزاری است. ایران با ۱۰ بوکسور نونهال و ۹ مش‌تزن نوجوان به این رویداد اعزام ‌شده است.

در این مسابقات ۴۶۲ بوکسور از ۲۶ کشور حضور دارند. نکته جالب پیکارها حضور تیم اوکراین در این رویداد است که با وجود حضور در قاره اروپا، در مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا شرکت کرده است.

امروز تیم نوجوانان ایران چهار نماینده داشت که هر چهار مشت‌زن کشورمان با ارائه مبارزاتی تماشایی به برتری دست یافته و راهی مرحله یک‌چهارم‌نهایی شدند.

نتایج نمایندگان ایران بدین شرح است:

۶۰ کیلوگرم: محمد بیرانوند از سد آدم شهابی از فلسطین گذشت. او در دور بعد با آماریارگال از مغولستان روبه‌رو می‌شود.

۶۳ کیلوگرم: اشکان هاشمی برابر ساونکو از اوکراین قرار گرفت و در مبارزه‌ای نفس‌گیر از سد این حریف قدرتمند عبور کرد. هاشمی در مرحله بعد با عبدالرحمن رجب‌اوف از ترکمنستان مبارزه می‌کند.

۶۶ کیلوگرم: امیرمحمد رستم‌پور مقابل جین‌لیو از چین‌تایپه قرار گرفت و در همان راند نخست، حریف را ناک اوت کرد و برنده شد. او در دیدار با باتولگا از مغولستان روبه‌رو خواهد شد.

۷۰ کیلوگرم: محمدصالح مصباحی دارنده مدال طلای دوره گذشته، به مصاف صباح زید از اردن رفت و مقتدرانه به پیروزی رسید تا در دور بعدی، یوان‌لی از چین‌تایپه را پیش‌ رو داشته باشد.

فردا رقابت‌های رده سنی نونهالان برگزار می‌شود که در ۴۳ کیلوگرم، ارشیا رادان‌پور با بویماتوف از تاجیکستان مصاف می‌دهد و در ۴۶ کیلوگرم، زبیر عیسی‌زهی‌ با امر موخیت از قزاقستان مبارزه می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.