موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی شنبه شب با تاکید بر گسترش شهرک سازی‌های این رژیم گفت که تشکیل کشور فلسطین موجودیت ما را به خطر می‌اندازد.

 تشکیل کشور فلسطین موجودیت ما را به خطر می‌اندازد

بزالل اسموتریچ افزود که پاسخ این رژیم به عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری باید تقویت شهرک سازی‌ها و خنثی کردن تشکیل یک کشور مستقل فلسطینی باشد که امنیت و موجودیت ما را تهدید می‌کند.

وی گفت: ما متعهد به گسترش عملیات در کرانه باختری هستیم و برای مقابله با هرگونه تهدیدی قاطعانه کار می‌کنیم.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، اضافه کرد: ما روی زمین برای گسترش شهرک سازی و خنثی کردن تشکیل کشور مستقل فلسطینی کار می‌کنیم و من برای دستیابی به این اهداف طرحی را به کابینه ارائه خواهم کرد.

 رژیم صهیونیستی پس از عملیات هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ۱۴۰۲) علاوه بر آغاز جنگ در نوار غزه، حملات وسیعی را در کرانه باختری انجام داده و تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر بازداشت شده‌اند.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی، شهرک‌نشینان مسلح صهیونیست نیز ضمن افزایش حملاتشان به فلسطینی‌ها، بر حجم تخریب و ایجاد محدودیت‌ها برای اهالی کرانه باختری افزوده‌اند.

از سوی دیگر، اشغالگران علاوه بر ایجاد محدودیت برای دسترسی فلسطینی‌های کرانه باختری به مسجد الاقصی و اقامه نماز در آن، به شهرک‌نشینان صهیونیست بیش از پیش اجازه هتک حرمت به ساحت این مکان مقدس را داده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.