پیشنهاد سردبیر

همچون همیشه اعتقاد دارد فضای شهرآورد به گونه‌ای است که نمی‌توان برنده آن را به راحتی تخمین زد.

تحلیل شهرآورد در گفت‌وگو با مجید نامجومطلق / نترس‌ها برنده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، نامجو مطلق که سابقه بازی در هر دو باشگاه را دارد اما به دلیل سوابق طولانی‌اش در استقلال همواره با نام این تیم شناخته می‌شود، ارزیابی خود از وضعیت دو تیم را بیان کرد:« شرایط دو تیم قبل از دربی متفاوت بوده است. پرسپولیس آرام، آرام شکل بهتری از تاکتیک‌های خود را ارائه کرد اما استقلال قدری نوسان دارد. با این حال اعتقاد دارم شرایط دو تیم پیش از شهرآورد نمی‌تواند نقش آنچنانی در تعیین برنده دربی ایفا کند».

پیشکسوت سرخابی‌ها درادامه صحبت‌های خود به موضوع مهمی اشاره کرد:« دربی بازی لحظه‌هاست. بارها شده تیمی با شرایط بهتر به شهراورد رسیده اما به دلیل مشکلات روحی و روانی و یا دیگر مسائل نتوانسته نتیجه مطلوب را بدست آورد. بارها هم شده برعکس این ماجرا به وجود آمده و تیمی که وضعیت بغرنجی داشته برنده دربی شده است. شرایط دو تیم پیش از این بازی کاملاً متفاوت است اما این دلیلی بر این نیست که بگویم کدام تیم شانس بیشتری دارد. مطمئن باشید تیمی برنده بازی خواهد شد که از تک موقعیت‌ها نهایت بهره را ببرد و بتواند از فرصت‌های خود استفاده کند».

از مطلق درباره اینکه کدام بازیکنان دراین بازی اثرگذار خواهند بود نیز پرسیدیم که او گفت:« وقتی از پرسپولیس حرف می‌زنیم قطعاً نگاهمان به سمت اورونوف می‌چرخد که البته حضورش در این بازی در ابهام است. در سوی مقابل هم به اعتقاد من تأثیرگذارترین بازیکن استقلال در این بازی رامین رضاییان می‌تواند باشد. اما شما نمی‌توانید از نقش ماشاریپوف دراستقلال و یا امیری به راحتی عبور کنید. این دو هم بازیکنان بسیار با ارزشی هستند که به نظر می‌توانند کفه ترازو را به سمت تیم خود سنگین کنند. تیمی که نترسد واز موقعیت‌های خود نهایت بهره را ببرد برنده این بازی است اما نباید این موضوع را هم از ذهن دور کنیم که شهرآورد فی النفسه دیداری است که بیشتر گرایش به تساوی شدن دارد که بارها این نتیجه را ما به عنوان بیننده مشاهده کردیم».

مربی سابق استقلال در پایان گفت:« امیدوارم فارغ از نتیجه‌ای که دراین بازی رقم می‌خورد شاهد یک بازی جوانمردانه باشیم. امیدوارم یک نتیجه ایده‌آل رقم بخورد».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.