آخرین تحولات لبنان

پس از گذشت بیش از سه ماه از شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند، کمیته تعیین وضعیت هنوز رأیی در خصوص این پرونده صادر نکرده است.

 آخرین وضعیت پرونده بیرانوند و پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان باتجربه و ملی‌پوش تراکتور که بعد از آبی‌پوش شدن رامین رضاییان، جنجالی‌ترین انتقال تابستانی را در این فصل رقم زد و با عقد قراردادی راهی تراکتور شد، حالا پرونده شکایت پرسپولیس از او و تراکتور، و پرونده شکایت بیرانوند از پرسپولیس به کلاف پیچیده‌ای در فوتبال ایران تبدیل شده که کمیته تعیین وضعیت صدور رأی این پرونده را بیش از سه ماه طول داده است.

جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند روز 20 تیر و جلسه شکایت پرسپولیس از تراکتور 8 مرداد برگزار شده‌ است و بعد از جلسه دوم بود که هومن هدایتی، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، اعلام کرد 20 روز بعد رأی کمیته تعیین وضعیت اعلام خواهد شد که از آن 20 روز حالا بیشتر از یک ماه گذشته و رای این پرونده حتی به مرحله انشا هم نرسیده است‌. 

حالا بیرانوند از آن زمان و پس از شروع لیگ برتر 6 بازی در لیگ و یک بازی در آسیا برای تراکتور به میدان رفته و از قضا بازیکن تأثیرگذاری هم بوده و سه بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است.

به هر حال وضعیت این پرونده تا حد زیادی مشخص است و معمای هزار مجهولی نیست که قاضیان این پرونده 100 روز به جان آن افتادند. چه بسا پاسخ به این سؤال که چرا تا کنون صدور رأی این پرونده به طول انجامیده سخت‌تر از خود پرونده باشد.

اگر پرسپولیس در این پرونده برنده شود، بیرانوند علاوه بر محرومیت و دوری طولانی‌مدت از میادین، متحمل جریمه 20 میلیاردی خواهد شد و باید هزینه تمبر 735 میلیونی را هم به پرسپولیس بپردازد که طبیعتاً روی هم جریمه سنگینی از کار در می‌آید.

حال باید دید در نهایت کمیته تعیین وضعیت که وظیفه بررسی و قضاوت این پرونده را بر عهده دارد چه زمانی مایل خواهد بود مثل سایر شکایت‌ها به این پرونده رسیدگی کرده و حکم آن را انشا و منتشر کند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.