آخرین تحولات لبنان

رئال مادرید در دیدارهایش برابر اتلتیکو مادرید در چند سال اخیر آمار فاجعه‌باری داشته و مصمم است که این روند را در بازی امشب قطع کند.

به بهانه شهرآورد امشب مادرید/ آمار فاجعه‌بار رئال برابر اتلتیکو: گربه سیاه واقعی

به گزارش قدس آنلاین، رئال مادرید یکشنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لالیگا باید در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید روبه‌روی این تیم به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب سه امتیاز این بازی هم رقیب قدیمی را شکست دهد و هم بهترین استفاده را از باخت بارسا کرده باشد.

شاگردان کارلو آنچلوتی فصل گذشته در حالی عنوان قهرمانی در رقابت‌های لالیگا را از آن خود کردند که تنها شکستشان در این مسابقات برابر اتلتیکو مادرید رقم خورد و به نظر می‌رسد که این تیم در چند سال اخیر به نوعی به گربه سیاه رئال مادرید تبدیل شده و آن‌ها را بارها در رقابت‌های مختلف آزار داده است.

رئال در پنج دیدار اخیری که برابر اتلتیکو مادرید انجام داده تنها یک بار موفق شده است برابر این تیم به پیروزی برسد که در دیدار نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا بود و آن‌ها با نتیجه ۳-۵ این تیم را از سر راه برداشتند اما در سایر دیدارها دو تساوی و دو شکست سهم رئال بوده که به هیچ وجه آمار خوبی برای این تیم نیست.

همین موضوع سبب شده است بازیکنان این تیم بیشتر از هر زمان دیگری مصمم باشند که با وجود تمام مشکلات و مصدومیت‎‌ها مانند غیبت کیلیان امباپه، نهایت سعی خودشان را برای کسب سه امتیاز و پیروزی در این بازی به کار بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.