پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- تبریز: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: در دو حادثه ترافیکی، دو نفر کشته و پنج نفر دیگر مصدوم شدند.

مرگ دو نفر بر اثر برخورد پیکان با تیر چراغ برق در تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: روز پنجشنبه مورخه 1395/02/16 در حوالی میدان بسیج تبریز، برخورد پیکان با تیر چراغ برق مرگ دو تن را به همراه داشت.

وی افزود: با اعلام این حادثه در ساعت 21:40 به اپراتوری فوریت‌های پزشکی تبریز، پایگاه‌های اورژانس 202 و 220 به محل حادثه اعزام شدند و تکنسین‌های اعزامی مرگ دو نفر جوان 24 و 25 ساله را در محل تأیید کردند.

حسینقلی‌زاده تصریح کرد: ساعت 20:10 گزارش حادثه برخورد پیکان وانت با ال نود در کیلومتر 10 جاده بناب-عجبشیر، مصدومیت پنج تن را به‌دنبال داشت که با اعلام این گزارش به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان بناب، پایگاه اورژانس 115 بناب و امداد و نجات هلال احمر به محل اعزام و پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، مصدومین را به بیمارستان بناب انتقال دادند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی ابراز داشت: کمربند ایمنی عامل اصلی نگه دارنده در حوادث ترافیکی از برخورد و صدمه نقاط حیاتی بدن، یعنی سر و سینه است و در تصادفات با بستن کمربند ایمنی این صدمات کاهش می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.