پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- جاجرم: شهردار جاجرم گفت:پروژه کنار گذر شهر جاجرم با هفت ونیم کیلومتر طول پس از سالها انتظار تا پایان مهرماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

پروژه کنار گذر جاجرم تا پایان مهر ماه به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین از جاجرم، مهندس احمد مقدمی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان گفت:ایده اولیه ساخت کمربندی شهر جاجرم در سال 1360 توسط شهردار وقت مطرح شده بود که پس از سالهای طولانی در سال 87 توسط شهرداری کارهای مطالعاتی ان کلید خورد.

وی افزود:این پروژه از سال 87 تا 94 فقط شش درصد پیشرفت فیزیکی داشت که از خردادماه 94 مجدد کار شروع و با انجام 500 متر زیرسازی وجدول گذاری و 14/7 هکتار زمین کشاورزی شهروندان تملک شد .

مقدمی با بیان اینکه فاز دوم این پروژه در هفته دولت سال 94 آغاز و در هفته دولت در سال جاری افتتاح شد گفت: بزودی تا پایان ماه جاری شاهد تکمیل وافتتاح این پروژه خواهیم بود که این طرح با توجه به جمعیت کم شهر در استان بی نظیر است.

وی گفت:برای آسفالت کمربندی برای اولین بار در سطح شهرستان از آسفالت پلیمری استفاده شد که مزیتهای بسیار خوبی دارد که مهم ترین آن طول عمر این نوع آسفالت بوده که نسبت به آسفالت معمولی حداقل دوبرابر است.

مقدمی گفت: در زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی گامهای بسیار خوبی برداشته شده و موفق شدیم اولین شهرداری استان در زمینه تولید جدول وموزاییک استاندارد باشیم.

وی گفت شهرداری جاجرم سالانه 700 میلیون تومان جدول وموزاییک از شهرهای دیگر برای کارهای عمرانی خریداری می کرد که با راه اندازی کارگاه تولید موزاییک و جدول که با اعتباری بالغ بر 250 میلیون که توسط بخش خصوصی هزینه شده است در این زمینه خودکفا شدیم.

وی خاطر نشان کرد:ظرفیت تولید این کارخانه در یک شیفت کاری 800 عدد بلوک است واین آمادگی را داریم تا نیاز دیگر شهرداری های استان را با قیمت مناسب تامین کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی رضایی ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    باسلام وخسته نباشید خدمت شهردارمحترم جناب مهندس مقدمی وشورای شهر وپرسنل زحمت کش واحد راه وساختمان شهرداری اگردرخت کاری درمسیر کنار گذرانجام بشه جهت استراحتگاه خیلی خوبه