پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین - یزد : رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت : نجاتگران هلال احمر در تصادف یک دستگاه خودرو پژو 206 و لکسوس که 2 کشته و 2 زخمی داشت ، امدادرسانی نمودند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر اثر سانحه رانندگی مصدوم شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، جواد کمال آبادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت : برخورد یک دستگاه پژو 206 با یک دستگاه لکسوس که در دوازده کیلومتری ساغند به سمت رباط پشت بادام رخ داد منجر به بروز حادثه و در ادامه آتش سوزی خودروی پژو گردید که همین امر سوختگی و فوت دو سرنشین پژو را موجب شد.

وی افزود : عوامل امدادی هلال احمر اردکان مستقر در پایگاه خرانق پس از اطلاع از وقوع حادثه به محل اعزام شدند و ضمن پوشش حادثه نسبت به اطفاء حریق و رهاسازی اجساد سوخته از داخل خودرو و همچنین انجام کمکهای اولیه بر روی دو مصدوم حادثه که از سرنشینان خودروی لکسوس بودند اقدام نمودند.

کمال ابادی تصریح کرد : هر دو مصدوم حادثه (که یکی از آنان نماینده مردم تهران در مجلس بود) برای ادامه درمان به بیمارستان انتقال داده شدند. متاسفانه شدت سوختگی سرنشینان پژو امکان شناسایی آنها را (از حیث جنسیت و هویت) در صحنه حادثه ممکن نساخت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز با اشاره به عمل جراحی حدود سه ساعته هاشم‌زایی نماینده مردم تهران پس از تصادف گفت: پس از انجام اقدامات لازم، حال عمومی وی نسبتا خوب و اکنون در ICU بستری است.

 دکتر میرجلیلی با اشاره به دستور وزیر بهداشت و پیگیری روند درمان نماینده مردم تهران توسط تیمی مجرب در بیمارستان شهید رهنمون یزد، اظهارداشت: وی با تروما و آسیب به احشاء شکم و همچنین شکستگی اندام (دست) در بیمارستان شهید رهنمون تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 میرجلیلی تصریح کرد: آسیب‌دیدگی داخل شکم وی جدی و دچار پارگی احشاء داخل شکم شده بود. بر همین اساس طی عملی فوری و حدودا سه ساعته، اقدامات لازم انجام و خونریزی وی کنترل شد.

 نماینده مردم تهران اکنون در ICU بستری است و از حال عمومی نسبتا مطلوبی برخوردار است.

نماینده مردم تهران  در مجلس دهم بعدازظهر جمعه در یک سانحه رانندگی در ۱۲۰ کیلومتری اردکان دچار مصدومیت شد.

 در این حادثه یک خودروی ۲۰۶ از مسیر خود منحرف شد و با خودروی لکسوس حامل نماینده مردم تهران برخورد کرد که در این تصادف دو سرنشین خودروی ۲۰۶ دچار سوختگی شدند و جان باختند و هاشم‌زایی و راننده وی نیز مصدوم شدند

بنا به گزارش اعلام شده علت حادثه انحراف به چپ خودرو 206 عنوان شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.