برنامه‌های وداع و تشییع پیکر شهید گلستانی استوار دوم «مهدی مزرئی‌نوده» که در درگیری با قاچاقچیان سوخت در استان هرمزگان به شهادت رسیده بود اعلام شد.

اعلام برنامه‌های تشییع شهید مدافع امنیت در گلستان

به گزارش قدس آنلاین، مردم گرگان امشب (پنجشنبه) با شهید مزرئی‌نوده شهید امنیت کشور در مراسم یادواره شهدا مدافع حرم و امنیت استان گلستان در مصلی نماز جمعه این شهر وداع خواهند کرد.

همچنین مراسم وداع با این شهید فردا جمعه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع نوده ملک برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری نیز روز شنبه ابتدا از ساعت ۹ صبح از حسینیه عاشقان‌ثارالله شهر گرگان به سمت امامزاده عبدالله (ع) و سپس از ساعت ۱۱ از ابتدای خیابان دانش روستای نوده ملک به سمت مسجد جامع برای خاکسپاری در آستان امام‌زاده عبدالله نوده‌ملک برگزار خواهد شد.

صبح امروز نیز مراسم وداع با این شهید با حضور سردار «علیرضا مظاهری» نماینده ارشد فرمانده فراجا (سردار حسین اشتری) و خانواده شهید در نمازخانه ستاد فرماندهی انتظامی گلستان برگزار شد.

فرمانده انتظامی گلستان در این مراسم گفت: شهید مزرئی‌نوده سومین شهید امنیت گلستان است که پس از شهیدان «محمدمهدی نجاتی‌نیا» و «جواد جهان‌بیکی» به همرزمان شهیدش پیوست.

سردار محمدسعید فاضل‌دادگر بیان کرد: مقاومت و ایستادگی شهدا و رسیدن به آرمان‌ها و آرزوهایشان سبب ایجاد امنیت و آرامش در جامعه شده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی بدانند، این نظام با داشتن چنین جوانان رشیدی، پرچم جمهوری اسلامی به دست امام زمان (عج) خواهد رسید.

شهید «مهدی مزرئی‌نوده» نیروی پلیس استان هرمزگان روز سه‌شنبه در درگیری با قاچاقچیان سوخت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.