مسعود منصوری مخترع جوان مشهدی در حرم مطهر رضوی پس از زیارت امام رضا (ع) مدال طلا و دیپلم افتخار جایزه ویژه مسابقه بین‌المللی اختراعات ژنو را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

اهدای مدال طلای اختراعات ژنو به موزه آستان قدس

 به گزارش قدس انلاین ، منصوری پس از اهدای این مدال که برای طرح سیستم شناسایی سلولهای سرطانی مبتنی بر پردازش تصویر به وی تعلق گرفته، در حضور جمعی از مدیران و نمایندگان نذورات کل و سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد این آستان گفت: احساس می‌کنم این موفقیت و این مدال طلا، عنایت ویژه امام رضا (ع) بوده است.

 

وی از نگاه آستان قدس رضوی به مقوله تولید علم و پژوهش قدردانی کرد و افزود: مسیر پیشرفت و ترقی برای همه جوانان این مرز و بوم فراهم است و اگر تلاش ضمیمه این همه استعداد جوانان ایرانی شود، مطمئنا سکوهای افتخار در همه‌ زمینه‌ها از آن ماست.

 

منصوری با ثبت پنج اختراع در زمینه پردازش تصویر در این مسابقات شرکت کرده بود که دو مدال طلا و یک مدال نقره و جایزه ویژه سی و نهمین دوره مسابقات ژنو را از آن خود کرد.

 

 مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی نیز در مراسم اهدای مدال مسعود منصوری گفت: آستان قدس به سبب انتساب به حضرت عالم آل محمد (ص)، به مقوله علم و دانش توجه ویژه دارد و هم‌اکنون در مراکز آموزشی از پیش‌دبستانی تا مقطع دکتری به تعلیم و تربیت اسلامی می‌پردازد.

 

حسین یوسفی اهدای مدال مسعود منصوری را به موزه آستان قدس رضوی کار ارزشمندی دانست و بیان کرد: اهدای این مدال‌ها توسط محققین، مخترعان و ورزشکاران، افتخارآفرینی آنها را در طول تاریخ ماندگار خواهد کرد.

 

در این مراسم پس از دریافت مدال و دیپلم افتخار مسعود منصوری از سوی اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی هدایایی به وی اعطا شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دکتر احدی ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    1 0
    خداوند ایشون رو برای این کشور حفظ کند. این دانشمندان با اخلاق سرمایه این مرزو بوم هستند.
  • نیکنام ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    درود بر این دانشمند ایرانی و اسلامی باید به این افراد که علاوه بر کسب مقامهای بین المللی ارزشها دینی رو برجسته میکنند تقدیر قابل توجهی بشه . آرزوی موفقیت وپیروزی هر چه بیشتر برای ایشون دارم .