در حالی به گفته مدیرعامل اتحادیه مرغ تخمگذار میهن، قیمت تخم مرغ درب مرغداری 900 تومان در هر کیلو کاهش و تصمیم تعزیراتی برای مقابله با فروش شانه‌ای بالاتر از 6 هزار تومان گرفته شده اما قیمت تخم مرغ در خرده‌فروشی‌های تهران همچنان شانه‌ای 7500 تومان است.<BR>

کاهش 900 تومانی قیمت تخم‌مرغ درب مرغداری

 

 

 

 

 

هدایت اصغری در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به اینکه توزیع کنندگان از مرغ شانه‌ای 5500 تومان در میادین اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند، گفت: روزانه 50 الی 60 تن در 150 الی 200 میادین عرضه تهران تخم مرغ شانه‌ای 5500 تومانی عرضه می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه مرغ تخمگذار میهن افزود: کسانی که اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند باید کنکاش بیشتری بکنند.

وی ادامه داد: توزیع کنندگان می‌توانند روزانه برای دریافت تخم مرغ ارزان به سردخانه تهرانپارس مراجعه کنند.

اصغری تصریح کرد: قیمت عرضه تخم مرغ درب مرغداری 900 تومان در هر کیلوگرم کاهش یافته و از کیلویی 3500 تومان به 2600 تومان رسیده است.

وی در پاسخ به اینکه پس با این توزیع گسترده چرا قیمت بازار مهار نمی‌شود، گفت: ما مسئول مرغداری تا توزیع هستیم وتنظیم بازار به عهده ما نیست.

اصغری گفت: نیاز روزانه تخم مرغ استان تهران 200 تن است که حدود 40 درصد آن به قیمت شانه‌ای 5500 تومان عرضه می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه مرغ تخمگذار میهن تصریح کرد: در جلسه سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان تصویب شده که با عرضه کنندگان شانه‌ای بالاتر از 6هزار تومان در بازار مقابله شود.

به گزارش فارس؛ در حال حاضر قیمت تخم مرغ شانه‌ای در خرده‌فروشی‌ها 7500 تومان است و هنوز در مقابل کاهش قیمت مقاومت نشان می‌دهند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.