پسر جوان وقتی متوجه شد دختر مورد علاقه‌اش قصد دارد با فرد دیگری ازدواج کند، دست به جنایتی هولناک زد.

جنایت هولناک خواستگار در باشگاه سوارکاری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، ساعت 16 روز هفتم اسفند سال گذشته ماموران پلیس آگاهی اسلامشهر در جریان جنایتی هولناک در یک باشگاه سوارکاری و دستگیری عامل جنایت قرار گرفتند.

کارآگاهان همراه بازپرس جنایی در محل قتل حاضر و با جسد زن میانسالی که با چاقو کشته شده بود و پیکر نیمه جان دختر مقتول رو به رو شدند.

با انتقال دختر مجروح به بیمارستان، یکی از کارگران باشگاه سوارکاری که موفق به دستگیری قاتل شده بود، به ماموران گفت: متهم به نام داوود پس از این جنایت با من تماس گرفت که به او گفتم هیچ اتفاقی نیفتاده و برای حل مشکل به باشگاه بیاید و وقتی به این محل بازگشت، با کمک دیگر کارگران دستگیرش کردیم.

با انتقال داوود به اداره آگاهی، وی با اعتراف به جرم خود عنوان کرد: یک سال قبل با دختر مقتول به نام زهرا آشنا شدم و همراه خانواده ام به خواستگاری او رفتم. مادر زهرا از من خواست پول هایم را جمع کنم تا بتوانم با دخترش ازدواج کنم. سه روز قبل، مقتول به نام نجیبه با من تماس گرفت و گفت تا وقتی که با زهرا عقد نکرده ای، به خانه ما نیا؛ چون رفت و آمد تو به این خانه باعث مزاحمت برای ما شده است. در پی این حرف ها به رفتار آنها مشکوک و پس از پرس وجو متوجه شدم زهرا خواستگار دیگری دارد و مادرش نیز با این ازدواج موافقت کرده است. روز قبل از جنایت به خانه دختر مورد علاقه ام زنگ زدم که نجیبه گفت زهرا همراه خواستگارش به گردش رفته است. با شنیدن این حرف بشدت عصبانی شدم و از زهرا و مادرش خواستم برای توضیح در این باره به محل کارم ـ باشگاه سوارکاری ـ بیایند . پس از حضور آنها در این محل ، مادر زهرا گفت دخترم تا چند روز دیگر با خواستگارش ازدواج می کند و آنها موافق ازدواج زهرا با من نیستند. این موضوع مرا عصبانی کرد، به همین دلیل با چاقو چند ضربه به نجیبه و زهرا زدم و ازمحل فرار کردم.

پس از دفاعیات متهم و بازسازی صحنه قتل و گزارش پزشکی قانونی در باره علت مرگ مقتول و همچنین سلامت روانی متهم به قتل، بازپرس پرونده برای داوود قرار مجرمیت صادر کرد که با تائید قرار مجرمیت و صدور کیفرخواست، پرونده برای محاکمه متهم به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • توس IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    20 5
    مگه يه دختر چقدر ارزش ريسک داره که براش جنايت هم بکني؟
  • مج IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    2 0
    خاک تو اون سرت احمق! کاش موقع ازدواج ما هم يه همچين فرشته نجاتي پيدا ميشد. قدر شو ندونست الاغ!
  • شيرين IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    0 0
    همونقدر كه يه پسر ارزش داره بلكه هم بيشتر .....خاله جون
  • مهسا IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    6 0
    آفرين به اون کارگري که با هوشمندي تونست اين قاتل رو دستگير کنه.واقعا چه مرد باهوش و شجاعي بوده که يک تله پليسي براي قاتل جور کرده.آفرين!!!