قائم مقام امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: کار فرهنگی بدون مسئولیت‌پذیری مردم ممکن نیست.<BR> <BR>

کار فرهنگی بدون مسئولیت‌پذیری مردم ممکن نیست

به گزارش خبرگزاری مهر ،مراسم معارفه علی محمد نائینی قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و تکریم از خدمات مدیران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، پرویز سروری و پیرهادی اعضای شوای اسلامی شورای شهر، حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، و جمعی از مدیران کل معاونت اجتماعی، معاونان اجتماعی مناطق 22گانه و مدیران و کارکنان معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران در ایوان شمس برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با قدردانی از تلاش های تیم فرهنگی مجموعه حوزه معاونت امور اجتماعی شهرداری اظهار داشت: امروز شاهد هستیم فعالیت های فرهنگی شهرداری تهران نسبت به بدو زمان تشکیل معاونت امور اجتماعی تفاوت گسترده ای داشته که این تحول ماحاصل کار تیمی دوستان ما در این معاونت بوده است.


وی تعریف اقتصاد فرهنگ، ساخت شهر خوب، اصلاح رویه ها و نگرشها و دشمن ستیزی را از جمله مولفه های موفقیت در انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: همه ما باید برای ساخت شهری دارای امنیت، کسب حلال، پربارسازی اوقات فراغت، زاد و ولد، تبلیغ و تعالی، خلاقیت و ... برای شهروندان تلاش کنیم و تحقق این امر برنامه دقیق اجرایی می طلبد.
حجت الاسلام والمسلمین امرودی بر لزوم تقویت تحول گرایی، کار جمعی، صمیمیت و نشاط، تدبیر، برنامه ریزی وصبر و شکیبایی در بین مدیران و مجموعه کارکنان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در پایان سخنان خود از زحمات مدیران اسبق این معاونت از جمله دکتر تیمورنژاد، دکتر مصطفوی، بیات احمدی، یزدان پناه و خانم مشتاق قدردانی و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

همچنین علی محمد نایینی قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز در سخنانی با بیان اینکه دشمنان ما دگرگون سازی عناصر و مولفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را با رویکرد مقابله نرم با نظام پیش می برند، اظهارداشت: اکنون برای مقابله با جبهه فرهنگی معارض انقلاب اسلامی، نیازمند درک مشترک، وحدت نظری و عملی و تلاش برای هم افزایی و اقدام هماهنگ هستیم و این هماهنگی و هم افزایی باید در اولویت مجموعه های فرهنگی شهرداری تهران قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد ما در عرصه فرهنگی جهادی باید هم افزا و بر پایه نیازهای شرایط جنگ باشد، افزود: تحول در عرصه فرهنگی از طریق اقدامات فراگیر، اثربخش و با مشارکت مردم و احساس مسئولیت عمومی و جهاد فرهنگی مردمی امکان پذیر است.

نائینی، نقطه وحدت تمام مدیران فرهنگی کشور را گفتمان رهبر معظم انقلاب در این عرصه عنوان کرد و زمینه سازی برای تحقق مطالبات ایشان با انجام کار جهادی در عرصه فرهنگ با تکیه بر تقویت گفتمان انقلاب اسلامی، تلاش فراگیر و بر اساس تعامل، هم افزایی، انسجام، امید و خودباوری و دغدغه عالمانه را خواستار شد.
در پایان مراسم معارفه دکتر علی محمد نائینی قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران انجام شد و خدمات تعدادی از مدیران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.
همچنین مراسم تکریم از دکتر تیمورنژاد (مدیر کل اسبق برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران)، دکتر سید رضا مصطفوی (دبیر اسبق شورای عالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران)، فرهاد بیات احمدی (مدیر اسبق دفتر معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران)، مهدی یزدان پناه و خانم ناهید مشتاق (مدیر اسبق مالی حوزه معاونت اجتماعی) نیز برگزار و از خدمات شایسته آنان تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، اکبر کاظم زاده به عنوان دبیر جدید شورای عالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و اسماعیل علی اکبری به عنوان مشاور اجرایی معاونت امور اجتماعی معرفی شدند.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.