قدس آنلاین-شهرکرد:نبايد اجازه داد جهت‌گيري‌هاي سياسي و اجتماعي اين معادله را غيرقابل حل نمايد و در لابه‌لاي بحث‌ها و منازعات عملاً منابع آب و محيط‌زيست نابود گردد.

نبايد اجازه داد جهت‌گيري‌هاي سياسي بحران آب را غيرقابل حل نمايد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه شهركرد در آئين اختتاميه‌ي دومين همايش ملي بحران آب در دانشگاه شهركرد گفت: نبايد اجازه داد جهت‌گيري‌هاي سياسي بحران آب را غيرقابل حل نمايد.

دومين همايش ملي بحران آب ، با حضور قاسم سليماني استاندار چهارمحال و بختياري، دكتر شايان شامحمدي سرپرست دانشگاه شهركرد و جمعي از مسئولين استان و دانشگاهيان دانشگاه شهركرد، به كار خود پايان داد.

حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر جعفري مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه شهركرد در آئين اختتاميه‌ي اين همايش از همه‌ي حاميان و دست‌اندركاران همايش تشكر نمود و رفع معضلات كشور را مرهون برگزاري چنين همايش‌هايي با پايه‌ي علمي و پژوهشي دانست و توجه هرچه بيشتر مسئولين كشور به اين همايش‌ها را خواستار شد.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه شهركرد  بحران آب را حاصل جمع نامتوازن تقاضاي بي‌رويه و عدم تجديد منابع آب عنوان كرد و افزود: نبايد اجازه داد جهت‌گيري‌هاي سياسي و اجتماعي اين معادله را غيرقابل حل نمايد و در لابه‌لاي بحث‌ها و منازعات عملاً منابع آب و محيط‌زيست نابود گردد.

حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر امیر قلی جعفري با شاره به خشك شدن درياچه‌ي اروميه و به صدا در آمدن زنگ خطر خشك شدن زاينده‌رود تأكيد كرد: كمبود آب در استان چهارمحال و بختياري علي‌رقم اينكه  در دهه‌هاي گذشته قطب تأمين آب كشور بوده است موضوعي بسيار ملموس است و با ادامه‌ي سياست‌گذاري‌هاي غلط و مديريت تالي قدرت اين فاجعه تشديد مي‌گردد و همگام با خشك شدن زاينده‌رود تمامي چاه‌ها و قنات‌هاي استان چهارمحال و بختياري نابود مي‌شود.

دكترامیر قلی جعفری جعفري در پايان ابراز اميدواري كرد مقالات ارائه شده در اين همايش گره‌گشاي مشكلات كشور و مجاب‌كننده‌ي مسئولين براي التفات به اين موضوع باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.