جواد حسینی : حمید درخشان برای موفقیت در پرسپولیس به هر دستاویزی چنگ می‌زند تا به عنوان یک مهره طلایی در بین هواداران جایگاهی قابل توجه داشته باشد.

درخشان در دعوت جادوگر ناکام ماند

 سرمربی جدید سرخپوشان پایتخت که می‌دانند روزهای سختی پیش رو دارد،در تلاش است از همه ابزارهای موجود بهره گیرد تا شاید به این واسطه عمر مربیگری خود در این باشگاه را تقویت کند به همین دلیل او پس از ورود به پرسپولیس و انتخاب حسین عبدی و نادر باقری تصمیم گرفت نام سایر دستیارانش را پس از بازی با نفت مسجد سلیمان اعلام کند.

تعلل حمید درخشان در معرفی سایر همکارانش بی دلیل نبود.او منتظر شنیدن پاسخ یک پیشنهاد قابل توجه بود.حمید درخشان قصد داشت با یک انتخاب پر سر و صدا نگاه‌ها به سمت کادر فنی پرسپولیس را خاص کند به همین دلیل پیش از معرفی سایر دستیارانش به علی کریمی پیشنهاد داد به عنوان نیروی کمکی به پرسپولیس بیاید. درخشان ابتدا به کریمی پیشنهاد داد که به عنوان لیدر اصلی تیمش دوباره به مستطیل سبز بازگردد اما مخالفت کریمی با برگشت به پرسپولیس و قرار گرفتن در جمع بازیکنان این تیم سبب شد درخشان پیشنهاد دیگری را به کریمی ارائه کند.

جانشین علی دایی از جادوگر خواست به عنوان دستیار در کنار وی قرار گیرد تا شاید به واسطه حضورش در کادر فنی پرسپولیس حمایت هواداران از کادر او دو چندان شود اما کریمی با این پیشنهاد هم موافقت نکرد تا تیر حمید درخشان برای دومین بار در شکار کریمی به سنگ بخورد.

گفته می‌شود علی کریمی هیچ میلی به بازگشت به حوزه فوتبال ندارد،حداقل تا پایان فصل جاری جادوگر به فوتبال برنمی‌گردد. او این روزها بیشتر وقت خود را صرف خانواده‌اش می‌کند. نزدیکان کریمی می گویند پس از متولد شدن دخترش کریمی بیشتر زمان خود را صرف خانواده‌اش می کند البته در کنار این کار جادوگر کارهای دیگری هم انجام می‌دهد، مثلا هر هفته در یک برنامه خیریه شرکت می کند و در کنار آن به کنسرت های برج میلاد هم سری می‌زند .

کریمی در گفت و گو با یکی از نزدیکانش گفته است:«فعلا جایی برای من در این فوتبال نیست،امسال که گذشت حالا باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد خدا بزرگ است فقط امیدوارم پرسپولیس از این وضعیت خارج شود تا هواداران دوباره لبخند بزنند.»

تیزهوشی علی کریمی در این بین نکته قابل تاملی است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن عبور کرد. وی خوب می‌داند اگر در این برهه به پیشنهاد حمید درخشان پاسخ مثبت دهد، در وهله نخست خودش را زیر سوال برده است چون او پیش از این از حاشیه سازان به تندی انتقاد کرده بود از این رو کریمی خوب می‌داند اگر به پرسپولیس بدون دایی بیاید متهم  به حاشیه سازی می شود به همین دلیل او ترجیح می‌دهد در خانه بماند تا مقطع فعلی به پایان برسد.

گفته می‌شود کریمی در آینده ای نه چندان دور قصد دارد برای کسب بالاترین مدارک مربیگری در دوره های خارج از کشور شرکت کند تا اگر روزی تصمیم به بازگشت در سر داشت به عنوان نفر اول برگردد نه کمک مربی ساده!

      آقای درخشان ممنونم ولی برنمی‌گردم

علی کریمی در واکنش به صحبت‌های حمید درخشان مبنی بر بازگشت وی به پرسپولیس از نیم‌فصل دوم به عنوان بازیکن عنوان کرد:« از آقای درخشان بابت این موضوع تشکر می‌کنم. این موضوع نشان‌دهنده محبت او است اما من قصد بازگشت به دنیای فوتبال به عنوان بازیکن را ندارم و تصمیمی که برای خداحافظی گرفته‌ام، قطعی است.»

وی ادامه داد:« درخشان از پیشکسوتان پرسپولیس است که همیشه به من محبت داشته‌ اما من روی تصمیمی که گرفته‌ام، مُصر هستم و در حال حاضر قصد ندارم به فوتبال برگردم. یکسری کارهای عقب افتاده دارم که باید به آنها رسیدگی کنم.»

کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره تغییر و تحولاتی که در این تیم اتفاق افتاد گفت:«از اینگونه تغییر و تحولات در هر تیمی اتفاق می‌افتد اما امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود به سود پرسپولیس باشد و این تیم نتیجه بگیرد. پرسپولیس همیشه باید بهترین باشد تا هواداران این تیم خوشحال باشند. امیدوارم پرسپولیس این فصل، هم در ایران و هم در آسیا نتیجه بگیرد و موفق باشد.همیشه به پرسپولیس علاقه داشتم و یک هوادار واقعی برای این تیم بوده‌ام و اکنون نیز دوست دارم تیم محبوبم نتیجه بگیرد. همه افراد می‌آیند و می‌روند اما پرسپولیس می‌ماند و هواداران میلیونی‌ آن. امیدوارم درخشان در پرسپولیس موفق شود تا هواداران این تیم بار دیگر روزهای خوشی را تجربه کنند.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.