قائم شهر- خبرنگار قدس آنلاین : نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت : ایران اسلامی از قدرت های برتر نظامی دنیاست .

ایران از قدرت های برتر نظامی دنیاست

حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد در یادواره " سردار شهید محمد صبوری و 60 شهید سید محله قائم شهر " ، امنیت امروز ایران را با توجه به ناامنی های ایجاد شده در دنیا با دلارهای نفتی برخی کشورها، ستودنی خواند و افزود : امنیت امروز ایران نتیجه ثمر بخشی خون شهداست .

وی با بیان اینکه انسان باید در حیات به خداوند شبیه شود ، گفت : خدا حی است ، انسان سالک راه خدا هم حی می شود و این جایگاهی بود که شهدا به آن دست یافتند .

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تصریح نمود: امروز دنیا می داند که اگر مقاومت ایران اسلامی نبود مقاومت لبنان پدید نمی آمد، چراکه رزمندگان لبنان ، شاگردان مکتب ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به شکست گروهک تروریستی داعش در سوریه وعراق گفت: امروز تجربه شکست داعش در سوریه بار دیگر در عراق تکرار شده است و این پیروزی ها در سایه حضور رهبری و سپاه پاسداران و رزمندگان ایران اسلامی رقم خورده است.

وی اظهار داشت: امروز آمریکا واسراییل با زراد خانه های هسته ای و گنبدهای آهنین شان جرات تعرض به ما را ندارند، چراکه می دانند همان طور که رهبری فرموده است در صورت حمله تلاویو و دیگر نقاط حساس شان مورد هدف قرار خواهد گرفت

همچنین رئیس سازمان بهزیستی کشور در یادواره سردار شهید محمد صبوری و 60 شهید سید محله قائم شهر با بیان اینکه جانباز شهید محمد صبوری از مدیران ارزشی و ولایتمدار بهزیستی مازندران بود ، گفت:80 نفر از فرزندان شهیدی که در دامان بهزیستی پرورش یافته اند را آدم هایی چون شهید محمد صبوری تربیت کرده اند ، چراکه پدران معنوی این افراد بوده اند.

همایون هاشمی با اشاره به اینکه شرایط امسال سخت تر از سال 1359 است، گفت: امروز سیره وسلوک شهدا باید به عنوان یک چراغ راه برای فرزندان ایران ادامه پیدا کند، چرا که ما بیست سال است دشمن را خون به جگر کرده ایم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.