قدس آنلاین– ایلام: فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: در هفته دفاع مقدس سال جاری، 526 برنامه متنوع و مختلف اجرا می شود.

اجرای 526 برنامه در هفته دفاع مقدس در ایلام

سردار سیدصادق حسینی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس یکی از برجسته‌ترین حوادث انقلاب اسلامی بود و ملت ایران اسلامی با ایثار و فداکاری تک به تک برگ‌های آن را رقم زدند، اظهارداشت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای بازخوانی ایثار، از خود گذشتگی و مجاهدت های ملت به وی‍‍‍‍ژه رزمندگان سرافراز این مرز و بوم در دوران سراسر افتخار جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به اینکه جنگ بین ایران و رژیم بعث عراق از معدود حوادث تاریخی کشور است که در نتیجه آن ذره ای از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد، افزود: استکبار جهانی در آن برهه با تمام توان و تجهیزات خود در صدد نابودی انقلاب نوپای اسلامی بود که با رهبری پیامبرگونه امام راحل و همراهی مردم این جنگ نابرابر به فرصتی برای بروز توانمندی ها و توانایی های جوانان این مرز و بوم تبدیل شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به بیان بخش های حساس و تاثیرگذار رشادت های مردم استان در اجرای برنامه های سال جاری هفته دفاع مقدس اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: برگزاری نشست روشنگری، به صدا درآوردن زنگ مقاومت، پیاده‌روی و کوهپیمایی بسیجیان، به صدا درآوردن زنگ مدارس و مراسم بازگشایی مدارس با حضور مسئولین، نشست هیئت منتظران موعود، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، فراخوان گردان الزهرا (س) مرحله پایگاهی، برگزاری دعای توسل، ارسال پیامک به مناسبت هفته دفاع مقدس و ... از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته گرامیداشت دفاع مقدس در استان ایلام است.

سردار سیدصادق حسینی اجرای حدود 13 عملیات گوناگون در دوران دفاع مقدس در استان ایلام را زمینه ساز ایجاد حماسه و ایثار در این منطقه از ایران اسلامی دانست و بیان داشت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس برای بارور شدن این انقلاب از جان و مال خود گذشتند و به نبرد حق علیه باطل رفتند و ما نیز سعی در یادآوری و بیان آن حماسه ها و ایثارگری ها برای نسل جوان هستیم تا نسل سوم انقلاب با این ارزش ها بیش از پیش آشنا شود.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.