۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
کد خبر: 236756

تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

کریمی در تمرین عصر پرسپولیس چه کرد؟

به گزارش قدس آنلاین،

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16:30 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد.

*شاگردان درخشان بعد از دویدن و گرم کردن بدن‌های‌شان در 2 گروه به تمرین آقا وسط پرداختند. در قسمت بعدی تمرین حمله و دفاع در دستور کار قرار داشت که در این قسمت حمید درخشان بارها تمرین را متوقف کرد و به بازیکنانش تذکر فنی داد. نکته جالب اینکه درخشان حتی محل جاگیری مدافعان و مهاجمان را خودش مشخص می‌کرد و هر از چند گاهی هم در نقش هافبک بازی‌ساز ظاهر می‌شد و برای مهاجمان موقعیت‌سازی می‌کرد.

*حسین عبدی مربی پرسپولیس به همراه مصطفی قنبرپور مربی تیم نوجوانان ایران در تمرین حاضر شد.

*یک هوادار پیش از آغاز تمرین پیراهنش را به کریمی داد تا امضا کند. این هوادار قصد داشت از محسن خلیلی هم امضا بگیرد اما خلیلی در تمرین امروز غایب بود.

*فردا (چهارشنبه) تولد محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس است و به همین دلیل هواداران برای لحظاتی از روی سکو تولد خوردبین را تبریک گفتند.

*علی کریمی اولین نفری بود که به درفشی‌فر آمد.

*سرخپوشان پس از تمرین فردا برای برگزاری اردوی پیش از بازی با استقلال خوزستان به هتل آزادی می‌روند.

*حسین ماهینی که امروز به صورت رسمی اعلام شد کارت معافیتش باطل شده در تمرین حضور داشت.

*پیش از آغاز تمرین درخشان حدود 5 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد.

*مهدی فنونی‌زاده و رضا وطن‌خواه میهمانان تمرین امروز پرسپولیس بودند.

*حدود 100 هوادار در تمرین حضور داشتند. نکته جالب اینجا بود که علی کریمی پس از اعضای کادر فنی و قبل از تمام بازیکنان مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

*علی کریمی در بخش حمله به دفاع با دریبل‌های خودش به‌ یاد دوران اوج، هواداران را سر ذوق آورد. همچنین کریمی در این بخش و در یک صحنه با نیلسون تک به تک شد که با یک حرکت بدن دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس را جا گذاشت و توپ را به زیر طاق دروازه کوبید که این حرکت باعث شد تماشاگران به شدت او را مورد تشویق قرار دهند.

*مهدی دغاغله هافبک مصدوم پرسپولیس امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و روی زانوی خود یخ بست.

* وزش شدید باد در کار پرسپولیسی‌ها اختلال ایجاد کرده بود و توپ را منحرف می‌کرد.

* پیش از آغاز فوتبال درون تیمی محمد عباس‌زاده در درون دروازه ایستاد تا نیلسون و مکانی به او پنالتی بزنند. نکته جالب اینکه عباس‌زاده استعداد زیادی در مهار پنالتی داشت و بارها با شیرجه‌ها و واکنش‌هایش موجب تشویق هواداران شد. در یکی از این ضربات پنالتی نیلسون با حرکت بدن عباس‌زاده را فریب داد و توپ را به گل تبدیل کرد که این مسئله باعث تشویق هواداران شد. نیلسون بعد از این گل به شدت خوشحالی کرد.

* در بخش فوتبال درون تیمی بر خلاف روز گذشته، علی کریمی حضور فعالی داشت و در ترکیب اصلی هم قرار گرفته بود. پا به توپ شدن کریمی در بخش فوتبال تیمی باعث تعجب و خوشحالی همه شده بود. این در شرایطی است که کریمی زمانی هم که در تمرین راه‌آهن شرکت کرده بود در تمرینات تاکتیکی شرکت نمی‌کرد و روز گذشته هم در فوتبال درون تیمی حضور نداشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.