سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد انتخاب علی کریمی به عنوان دستیارش گفت: هیچکس نمی تواند کمک بزرگی که کریمی به تیم ملی برای صعود به جام جهانی انجام داد را فراموش کند.

هیچکس نمی تواند کارهای بزرگ کریمی را فراموش کند
 
به گزارش قدس آنلاین به نقل از  مهر، کارلوس کی روش عصر امروز در نشست خبری معرفی دستیار ایرانی خود گفت: جلسه امروز به خاطر معرفی علی کریمی به عنوان دستیار جدیدم در تیم ملی است. من این افتخار را داشته ام که به عنوان بازیکن با علی کریمی کار کنم و این افتخار بزرگی است که زمانی او را در اختیار داشته ام. هیچکس نمی تواند کارهای والای کریمی در راه صعود تیم ملی به جام جهانی را فراموش کند.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد روند انتخاب علی کریمی گفت: براساس توصیه ای که فدراسیون فوتبال داشت از علی کریمی دعوت کردیم تا به عنوان یکی از اعضای کادر فنی حضور داشته باشد. باید از کریمی هم تشکر کنم که دعوت ما را قبول کرد و در حالی که از فوتبال خداحافظی کرده پذیرفت تا کنار ما باشد. هدف من این است هر دانش و تجربه‌ای که دارم در اختیار مربیان و بازیکنان قرار دهم و این میراث را برای آنها باقی بگذارم.
 
کارلوس کی روش در پاسخ به این پرسش که آیا مربی ایرانی دیگری به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد گفت: بعد از سیاستگذاری که فدراسیون فوتبال خواهد داشت، اواخر دیماه تا اوایل بهمن ماه یک مربی جوان دیگر در سطح آموزشی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت خواهد شد.
 
وی در مورد برنامه هایی که برای تیم ملی در نظر گرفته است گفت: ما برای آینده تیم ملی دو برنامه را در نظر گرفته ایم، هدف اول ما حضور در جام ملت های آسیاست. باید سخت تلاش کنیم و کار کنیم چرا که حریفان ما در حال کار کردن هستند و قطعا ما هم باید مثل آنها برای موفقیت تلاش کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    در حالی که مربیان باتجربه و خوبی و حتی مربیان جوان و دوره دیده ای مانند هاشمیان در کشور وجود دارند انتخاب یک بازیکن حاشیه دار به عنوان دستیار مربی تیم ملی اشتباه محض کی روش است و ضربه آن را فوتبال کشور خواهد خورد