مهدی شهرآبادی: «پلیس خادم رضوی» یکی از اقدامهای خوب نیروی انتظامی است و در راستای اجرای این طرح نیروهای راهوری که به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، با تمام توان آماده خدمت رسانی به زائران و مسافران هستند.

اجرای طرح «پلیس خادم رضوی» در خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ما، فرمانده پلیس راهور خراسان رضوي در گردهمایی اولین دوره «پلیس افتخاری رضوی» با بیان این مطلب گفت: اولین دوره طرح یاد شده از روز گذشته به طور رسمی آغاز شد و همکارانی که برای حضور در این طرح معنوی ثبت نام کرده‌اند، به عنوان پلیس خادم در منطقه ثامن و حریم حرم حضرت رضا(ع) مشغول خدمت رسانی به مردم و زائران می‌شوند.

سرهنگ گرایلی با بیان اینکه طرح «پلیس خادم رضوی» یکی از طرحهای ماندگار فرماندهی خراسان رضوي است که مورد موافقت فرمانده ناجا قرار گرفت و با جدیت نیز پیگیری و اجرا شد، اظهار داشت: این طرح در تمام رده‌های تخصصی پلیس اجرا خواهد شد، به طوری که هم اکنون اعزام دوره‌ای نیروهای راهور از سایر استانها به مشهد مقدس آغاز شده و در دوره‌های 10 روزه به انجام وظایف محوله با عنوان «پلیس خادم رضوی» اقدام می‌کنند.

وی هدف اصلی اجرایی این طرح معنوی عظیم را حل مشکلات زائران و مسافران و خدمت رسانی به آنان عنوان کرد و گفت: در هر دوره 40 نفره و در مدت 10 روز خدمت متقاضیان نیروهای راهور، این افراد با زائران و مسافران در ارتباط مستقیم هستند و به حل مشکلات آنان درخصوص مباحث ترافیکی اقدام خواهند کرد.

گرایلی همچنین در حاشیه این گردهمایی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه طرح ترافیک در هسته مرکزی شهر مشهد ادامه خواهد یافت؟ گفت: با توجه به اینکه طرح یاد شده مصوبه شورای ترافیک استان می‌باشد، این طرح همچنان ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار بر این باشد که این طرح ادامه یابد، پیشنهاد پلیس راهور در این خصوص اجرای طرح ترافیک از ساعت 8 صبح تا 8 شب می‌باشد.

حجت الاسلام حکمتی پور، رئیس عقیدتی- سیاسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوي نیز در این گردهمایی اظهار داشت: خدمت رسانی به زائر حضرت رضا(ع) در لباس پلیس، افتخاری عظیم است که این تفکر موجب تحولی معنوی در زندگی افراد و خدمتگزاران خواهد شد.

وی اجرای طرح «پلیس خادم رضوی» را مسابقه خدمت رسانی به زائران عنوان کرد و گفت: پرسنل نیروی انتظامی که در اجرای این طرح معنوی مشارکت کرده‌اند، باید قدر این فرصت عظیم را بدانند و برای حل مشکلات زائران و مسافران و خدمت رسانی به آنها از هیچ کوشش و کمکی دریغ نکنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد تقی پیر استه IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    0 0
    ایا افراد شخصی هم می توانند پلیس افتخاری حرم بشوند باتشسکر