قدس آنلاین-ایلام- غلامرضا محمدمرادی: فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: با تلاشهای شبانه روزی مرزبانان، نیروهای امنیتی و حضور آگاهانه مردم، هم اکنون امنیت کامل و پایداری در مرزهای استان ایلام برقرار است.

امنیت کامل و پایداری در مرزهای ایلام برقرار است

 

سرهنگ لطفعلی پاکباز در جمع اصحاب مطبوعات و رسانه های استان با تبریک عید سعید قربان و هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران افتخار دارند که در اقصی نقاط مرزی این میهن اسلامی با دل و جان از تمامیت ارضی کشور حفاظت و حراست می کنند و در خدمت مردم هستند.

وی با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی« تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار » افزود: ما باید با کوشش جهادی و تفکر ناب بسیجی و تربیت وآموزش نیروهای متخصص مورد نیاز خود، بر کارآمدی، پویایی و اقتدار این مجموعه مرزدار و حافظ نظم و امنیت کشور بیش از پیش بیفزاییم.

فرمانده مرزبانی استان ایلام با بیان اینکه اقتدار ما بر مبنای تحکم و زور نیست و رضایتمندی و جلب اعتماد مردم، برجسته ترین نشانه اقتدار مجموعه های انتظامی و مرزبانی است، یادآور شد: تمام بسترهای اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، علمی، ورزشی و...، نیازمند امنیت و آرامش هستند و هیچ بستری بدون امنیت پایدار محقق نخواهد شد.

سرهنگ لطفعلی پاکباز با اشاره به اینکه ایران اسلامی با 15 کشور جهان مرز مشترک دارد و خوشبختانه در تمام مرزهای کشور امنیت مطلوبی برقرار است، خاطرنشان ساخت: با تلاشهای شبانه روزی مرزبانان، نیروهای امنیتی و حضور آگاهانه مردم، هم اکنون امنیت کامل و پایداری در مرزهای استان ایلام برقرار است.

وی با تأکید براینکه وجود امنیت مناسب و پایدار در 430 کیلومتر مرز مشترک استان با کشورعراق، از افتخارات خادمان ملت در مجموعه های مرزبانی استان است، تصریح کرد: تردد جمع زیادی از زوار و واردات و صادرات کالاهای گوناگون در مرز مهران بدون کوچکترین خلل و مشکلی، مؤید امنیت مناسب حاکم بر منطقه است.

فرمانده مرزبانی استان ایلام در پاسخ به سؤال خبرنگار ما، به تحرکات و شیطنت های گروه تروریستی و تکفیری" داعش " در کشورهای همسایه اشاره و تأکید کرد: مرزبانان مقتدر جمهوری اسلامی ایران با تیزبینی و حساسیت بالایی تمام تلاشها و تحرکات مذبوحانه این گروه تکفیری را رصد می کنند و تا کنون کوچکترین تحرک و فعالیتی از آنان در نوار مرزی استان مشاهده نشده است.

سرهنگ لطفعلی پاکباز با بیان اینکه برای تجهیز و انسداد مرزهای استان تلاشهای جهادی صورت و اعتبارات مناسبی هزینه شده است، بیان داشت: ایجاد جاده دسترسی مناسب و برق رسانی به پاسگاهها و و واحدهای مرزبانی نوار مرزی استان و تجهیز آنان به تجهیزات روز، از جمله اقدامات ارزنده ای است که تا کنون به سرانجام رسیده است.

وی به افتتاح برق رسانی به 13 واحد مرزی با 10 میلیارد ریال اعتبار و اجرای 8 کیلومتر شبکه آب رسانی به و احدهای مرزی استان با 4 میلیارد ریال اعتبار در هفته ناجا اشاره کرد و گفت: به هر اندازه که مرزهای کشور در امنیت و آرامش باشند به همان اندازه نیز مردم احساس آرامش، امنیت و رضایتمندی خواهند داشت.

گفتنی است در پایان این نشست خبری، فرمانده مرزبانی استان ایلام با سعه صدر به سؤالات متنوع خبرنگاران پاسخ گفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.