فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به تضمین امنیت مرزهای خراسان رضوی گفت: وضعیت زنده بودن یا شهادت دانایی‌فر هنوز مبهم است.

وضعیت دانایی‌فر هنوز مبهم است/ تضمین امنیت مرزهای خراسان رضوی

سردار محمدکاظم تقوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار کرد: خوشبختانه امنیت مرزهای استان در شرایط خوبی به سر می‌برد و امیدواریم که روز به روز شاهد وضعیت‌ بهتر مرزهای خراسان رضوی باشیم.

وی افزود: در شش ماهه نخست امسال شاهد افزایش برخورد‌ها با اشرار مرزی خراسان رضوی بودیم و بر همین اساس ورود مواد مخدر به کشور از طریق این مرز‌ها با کاهش چشمگیری همراه بوده است.

تقوی تصریح کرد: بحث کنترل تردد متجاوزین به خاک ایران به خوبی ایجاد شده و حضور آن‌ها با توجه به حضور مرزبانان استان کاهش یافته و در صورت مشاهده هرگونه موردی برخورد جدی با اشرار و متجاوزان خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: از وضعیت مرزبان وظیفه جمشید دانایی فر اطلاعی ندارم و موضوع وی ارتباطی به پلیس مرزبانی خراسان رضوی ندارد.

فرمانده پلیس مرزبانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این مرزبان دلاور ساکن سیستان و بلوچستان بوده و در این خصوص باید سردار قاسم رضایی فرمانده پلیس مرزبانی کشور و یا سردار رهام بخش حبیبی فرمانده پلیس مرزبانی سیستان و بلوچستان که اطلاعات بیشتر و بهتری دارند پاسخگو باشند.

تقوی گفت: وضعیت فعلی خانواده این مرزبان عزیز را به خوبی درک می‌کنم و امیدوارم که هرچه سریع‌تر وضعیتش مشخص شود و خبر دقیقی از شهادت و یا زنده بودنش بدهند و بیش از این خانواده عزیزش و ملت شریف ایران نگران وضعیت حیاتی جمشید دانایی فر نباشند.

وی افزود: ما نیز نگران شرایط وی هستیم و امیدواریم با تلاش مضاعف‌تر مسئولان امر هر چه سریع‌تر وضعیت این مرزبان دلاور میهن مشخص شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.