عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تحقیق و تفحص از بانک های ملت و پاسارگاد در حال پیگیری است، گفت: طرح تحقیق و تفحص از تمامی بانک ها و موسسات اعتباری و مالی کشور نیز به دلیل افزایش معوقات بانکی و تخلفات ارزی پیگیری می شود.

طرح تفحص از تمامی بانک‌ها تقدیم هیات رئیسه مجلس شد/ بانک‌های پاسارگاد و ملت در اولویت تفحص

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت وگو با  خانه ملت، درباره موضوع تحقیق و تفحص از بانک‌ها، گفت: علاوه بر اینکه در کمیسیون اقتصادی مجلس موضوع تحقیق و تفحص از چند بانک به طور اختصاصی مطرح شده، تحقیق و تفحص از تمامی بانک‌های خصوصی و دولتی و همپنین موسسات اعتباری و مالی نیز پیگیری می شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین اخبار تحقیق و تفحص از بانک‌ها، ادامه داد: در حال حاضر موضوع تحقیق و تفحص از بانک های پاسارگاد و ملت در کمیسیون اقتصادی به‌صورت جداگانه  پیگری می شود  و درخواست تحقیق و تفحص از بانک مسکن نیز پس گرفته شده است.

موسوی لارگانی تصریح کرد: ندیمی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی و بنده از طراحان طرح تحقیق و تفحص از تمامی بانک‌های خصوصی و دولتی و همپنین موسسات اعتباری و مالی کشور هستیم و این موضوع را تا دست‌یابی به نتیجه مشخص پیگیری خواهیم کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، درباره محورهای تحقیق وتفحص از بانک‌ها، گفت: یکی از دلایل تحقیق و تفحص از بانک‌ها شفاف شدن دلیل رشد معوقات بانکی است که باید مشخص شود.

موسوی لارگانی ادامه داد: موضوع رانت خواری در بانک ها نیز یکی از دلایل مهم مطرح شدن طرح تحقیق و تفحص از بانک‌ها است.

وی گفت: ابهامات و تخلفاتی که در زمینه خرید و فروش ارز از سوی بانک ها وجود دارد نیز از دیگر محورهای مهم برای تحقیق و تفحص از بانک‌ها است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، افزود: طرح تحقیق و تفحص از تمامی بانک های کشور به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شده است./

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.