۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
کد خبر: 240371

قدس آنلاین:رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي از اجراي مقتدرانه سناريوي نمايشي دستگيري سارقان كيف قاپ در بوستان پارك ملت مشهد به مناسبت هفته ناجا خبر داد.

اجراي سناريوي دستگيري سارقان كيف قاپ

به گزارش قدس آنلاین،سرهنگ حسين بيدمشكي با اعلام اين خبر گفت: در راستاي برگزاري برنامه هاي هفته ناجا 1393 و همچنين براي آشنايي بيشتر شهروندان با اقدامات و فعاليت هاي پليس آگاهي و برنامه هاي پيشگيرانه، سناريويي پيرامون دستگيري سارقان كيف قاپ با محوريت و اجراي كاراگاهان پليس آگاهي و همكاري معاونت اجتماعي و معاونت تربيت و آموزش استان خراسان رضوي به اجرا در آمد.

وي با تشريح رسالت خطير محوله بر كاراگاهان پليس آگاهي در برخورد با اينگونه جرائم خشن خاطر نشان کرد: تأمين امنيت براي مردم کاري خطير و مأموريتي دشوار است و پيام اين سناريو به تمام كساني كه به طمع افتاده و گول خورده باشند اين است كه ماموران پليس آگاهي و انتظامي با توجه به ابزارها، آموزش ها و نيروي ماهري كه در اختيار دارد با اين افراد به شدت برخورد مي كند و پيام ديگر اين عمليات به مردم فهيم استان خراسان رضوي اين است كه اميدوار باشند پليس از توانمندي خوبي براي خدمت به مردم برخوردار است.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در خاتمه با تبريك هفته نيروي انتظامي گفت: با تلاش تمام دستگاه ها و اقشار مختلف مردم و مشاركت بيشتر در تامين نظم و امنيت، جامعه امن و پايداري خواهيم داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.