قدس آنلاین یزد - رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز از بهره‏‏برداری طرح روشنایی مجموعه ورزشی شهید محصل این شهر در هفته تربیت بدنی خبر داد.

ورزشگاه شهید محصل مهریز روشن شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد، داوود فتح آبادی با بیان این خبر اظهار داشت : این طرح روشنایی با اعتباری معادل یک میلیارد و 400 میلیون ریال در مجموعه ورزشی شهید محصل اجرا و اماده بهره‎‎برداری شده است.

 

وی افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز برنامه‏‏های متنوعی را به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در این حوزه تدارک دیده است که از مهمترین آنها می‎‎توان به برگزاری مسابقه دو و میدانی مدارس شهرستان، برگزاری مسابقه دارت و برگزاری مسابقات ورزشی درروستاهاوبرگزاری مسابقه طناب‌‌کشی بانوان و نیز همایش دوچرخه‏‏سواری و  دیدار روسای هیئات ورزشی با نماینده شهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان اشاره کرد.

 

این مسئول با بیان این که شهرستان مهریز در عرصه ورزش و اشاعه فرهنگ ورزش همگانی، همواره جزو شهرستان‎‎های برتر استان بوده است، تصریح کرد: مردم مهریز حتی به صورت خودجوش اقدام به برگزاری پیاده‏‏روی‏‏های همگانی می‏‏کنند.

 

فتح آبادی از پیشرفت 60 درصدی عملیات اجرایی تنها سالن ورزش دهستان تنگ چنار خبر داد و با ابراز امیدواری برای بهره‎‎برداری از این سالن در یک سال آینده، گفت: افتتاح این سالن سرانه ورزش شهرستان مهریز را نسبت به سایر شهرستان‎‎های استان افزایش می‎‎دهد.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.