قدس آنلاین-شهرکرد:از نظر تذکر لسانی  همه افراد جامعه موظف به انجام آن هستند اما از نظر عملی هیچ فردی حق ندارد خلاف قانون و حکومت اسلامی دست به عمل خودسرانه بزند.

هیچ معروفی بالاتر از کار جهادی کردن نیست

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری که در همایش امربه معروف و نهی از منکر استان چهار محال و بختیاری شرکت کرده بود در حاشیه این همایش در گفتگو با خبر نگار ما اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران توانسته انسان‌های مومن، متعهد و سالم به جامعه تحویل دهد و بر اساس فرهنگ ایثار، شهادتطلبی، عدالت‌خواهی و آزادی آن‌ها را برای ساختن یک جامعه سالم مهیا کند.

قاسم سلیمانی افزود:استکبار ترفندهای مختلفی عملیاتی کرده تا ما را از پا درآورد اما ملت ما مقاومت کرده و در مسیر خود درحال حرکت است.

سلیمانی تصریح کرد: اما تحریم‌های ظالمانه که از ابتدای انقلاب وجود داشته و در سال‌ها اخیر شدت گرفته آرام آرام تاثیر خود را میگذارد و مشکلات اقتصادی معضلات بسیاری برای جوانان ما ایجاد کرده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری، اقتصاد مقاومتی را راهکار رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی دانست و گفت: اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به درستی در جامعه اجرا شود بسیاری از مشکلات موجود برطرف میشود.
وی در ادامه به اهمیت احیای امربه معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و افزود: هیچ معروفی بالاتر از درست کار کردن، کار جهادی و داشتن روحیه تعهد در جامعه نیست و برهمین اساس مسئوان باید در این راستا تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رئیس شورای تامین استان بیکاری را عامل بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه دانست و تصریح کرد: اگر جوانان مشغول به کار باشند فرصتی برای حضور در قهوه‌خانه‌ها و یا بروز بسیاری از رفتارهای نادرست را پیدا نمیکنند.
استاندار چهار محال و بختیاری خاطرنشان ساخت: جوانان ما ذاتا انسان‌های خوبی هستند و این موضوع را در همه مقاطع حساس و تاریخی کشور ثابت کرده‌اند اما باید آن‌ها را هدایت کرد و مانع از کجروی آن‌ها شد.

وی با بیان اینکه وحدت خوبی در استان شکل گرفته است، اظهار کرد: در سایه این وحدت میتوان برنامه‌های عمرانی و اقتصادی استان را به نحو جدی‌تر و بهتری عملیاتی کرد و از این طریق در خدمت به مردم بیشتر کوشید.

سلیمانی در خاتمه تاکید کرد: بیش از 90 درصد مردم استان اعتقاد قلبی به امربه معروف و نهی از منکر دارند، و این در حالی است که از نظر تذکر لسانی  همه افراد جامعه موظف به انجام آن هستند اما از نظر عملی هیچ فردی حق ندارد خلاف قانون و حکومت اسلامی دست به عمل خودسرانه بزند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.