مهندس امیرداوودی مدیر کنترل کیفیت واحد صنعتی هبلکس رضوی وابسته به سازمان عمران و توسعه خراسان به عنوان رتبه برتر مدیر کنترل کیفیت نمونه کشوری انتخاب شد.

مدیر کنترل کیفیت هبلکس رضوی رتبه برتر کشوری را دریافت کرد

به گزارش پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي، سازمان عمران و توسعه خراسان وابسته به آستان قدس رضوی در راستای دستیابی به اهداف اساسی خود که همان انجام فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی به منظور تحقق و اجرای پروژه های عام المنفعه، محرومیت زدایی و اشتغال زایی است، در پرتو تلاش مدیران و کارشناسان متعهد و کارآمد و بکارگیری جدید ترین تکنولوژی تولید محصول AAC در جهان، اقدام به احداث کارخانه‌ای مدرن در شهرهای مشهد و بیرجند نموده است.

ساخت اين محصول با استفاده از تكنولوژي پيشرفته از طريق اختلاط و پخت مواد اوليه انجام مي‌گيرد و مجتمع كارخانجات هبلکس رضوي، محصول هبلكس را جهت استفاده در پروژه‌هاي عمراني (اعم از مسكوني، تجاري و يا صنعتي) براي عمليات ديوار كشي، تيغه بندي و غيره پيشنهاد و مزاياي فني، اقتصادي و اجرايي آن را متذكر مي‌گردد.

هر ساله ادارات کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استانها، مدیران کنترل کیفیت نمونه استانی را انتخاب و از آنها قدردانی می‌کنند. در مرحله بعدی مدیران نمونه استانی در سطح کشوری ارزشیابی و افراد برگزیده در مراسم روز جهانی استاندارد مورد قدردانی قرار می گیرند.

در مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد که چندی قبل با حضور معاون اول و معاون اجرایی رییس جمهوری، وزرای نیرو و صنعت، معدن و تجارت، و جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد، از مهندس امیرداوودی مدیر کنترل کیفیت واحد صنعتی هبلکس رضوی واحد شماره 1 (بیرجند) به عنوان مدیر کنترل کیفیت نمونه کشوری تقدير و تشكر به عمل آمد.

مهندس امیرداوودی در سال 1392 به عنوان مدیر کنترل کیفیت نمونه استانی انتخاب شده بود و در سال 1393 نیز بعد از انتخاب در مرحله استانی در مرحله کشوری با کسب رتبه برتر به عنوان مدیر کنترل کیفیت نمونه کشوری انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

شايان ذكر است مدیران کنترل کیفیت، نمایندگان سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در واحدهای تولیدی وخدماتی می‌باشند و مسئولیت اجرای سیستم‌های کیفیت، فعالیت‌های استاندارد سازی، بازرسی و آزمایشگاهی در واحد های تولیدی و خدماتی را برعهده دارند.

برطبق این گزارش، اساس ضوابط ارزشیابی شامل عملکرد در واحدهای تولیدی، میزان بهبود کیفیت محصول، همکاری با موسسه و اداره کل استاندارد، توانمندی علمی و فنی، رفتارهای حرفه‌ای و اجتماعی مي‌شود.

گفتنی است، از ابتدای سال 93، کارخانه هبلکس مشهد تحت مدیریت سازمان عمران و توسعه خراسان درآمد و از تلفیق این کارخانه و شرکت هبلکس بیرجند، مجتمع کارخانجات هبلکس رضوی تشکیل شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.