۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 248105

استقلال به خاطر پاسداشت درگذشت اسطوره باشگاه، غلام حسین مظلومی با پیراهن جدیدی که تلفیقی از رنگ مشکی و آبی است به میدان برود.

استقلال با لباس مشکی در داربی

باشگاه استقلال به مناسبت درگذشت مرحوم غلامحسین مظلومی با ارسال درخواستی به سازمان لیگ خواستار اجازه برگزاری مراسم ویژه ای به مناسبت در گذشت اسطوره و سرطلایی فوتبال ایران قبل از شروع داربی 79 در ورزشگاه آزادی شد.
همچنین با رایزنی های باشگاه استقلال، مقرر شد این تیم با موافقت سازمان لیگ و تولیدی البسه مجید، به خاطر پاسداشت درگذشت اسطوره باشگاه، غلام حسین مظلومی با پیراهن جدیدی که تلفیقی از رنگ مشکی و آبی است به میدان برود.
به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمد نوری فر ، مدیر رسانه باشگاه این خبر را تایید کرد و افزود: باوجود اینکه پیراهن های استقلال برای دربی  آماده شده بود اما با مساعدت و همکاری فراوان تولیدی مجید و شخص آقای مجید ساعدی فر از شب گذشته تلاش ها برای آماده سازی پیراهن های جدید با رنگ های مشکی و آبی و طرحی به مناسبت درگذشت غلامحسین مظلومی آغاز شده که جا دارد از همکارانمان در تولیدی مجید تشکر و قدردانی کنیم که با اضافه کاری در تلاش هستند که پیراهن های طرح جدید برای دربی تهران آماده شود.
نوری فر همچنین درباره برگزاری مراسم یادبود غلامحسین مظلومی پیش از شروع مسابقه روز یکشنبه گفت : خوشبختانه مهندس تاج و سازمان لیگ با درخواست باشگاه استقلال موافقت کردند . البته با خبر شدیم که باشگاه پرسپولیس هم از سازمان لیگ چنین درخواستی داشته که بدینوسیله از حسن نظر، اظهار همدردی و محبت دوستان و همکارانمان در باشگاه پرسپولیس تشکر می کنیم.
مدیر رسانه باشگاه استقلال درباره چگونگی برگزاری این مراسم در ورزشگاه آزادی تاکید کرد : پیشنهاد باشگاه استقلال این بوده  که پیش از گرم کردن بازیکنان در روز یکشنبه حدود ساعت 17  مراسم ویژه ای با حضور بازیکنان برگزار شود . البته در این مورد باید در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه که صبح روز شنبه در سازمان لیگ برگزار می شود ، تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.