سرمربی تیم فوتبال استقلال دلایل شکست تیمش برابر پرسپولیس در هفتاد و نهمین دربی پایتخت را اعلام کرد.

قلعه نویی دلایل شکست استقلال را اعلام کرد

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی پس از شکست یک بر 2 تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: به فوتبال تبریک می گویم و به پرسپولیس و هوادارانش. بازی خوبی بود. ما همانطور که به بچه ها توصیه کرده بودیم گل خوردیم که این هم جزیی از فوتبال است. ما هم می توانستیم برنده این بازی باشیم. موقعیت های زیادی داشتیم و کرنر های زیادی هم داشتیم.

وی افزود: وقتی جلو افتادیم بازیکنانم کم تجربگی کردند. ما می توانستیم با اختلاف پرسپولیس را ببریم.

قلعه نویی ادامه داد: فکر می کنم داور می توانست عملکرد بهتری داشته باشد. جهانبازی تحت تاثیر نامه ای قرار گرفت که قبل از بازی نوشته بودند. محسن بنگر باید اخراج می شد. داوری روی این بازی تاثیر داشت. هم پنالتی ما را نگرفتند و هم بنگر باید اخراج می شد. نمی دانم چرا داوران نسبت به ما این مدلی شدند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که فکر می کردید برابر این پرسپولیس شکست بخورید گفت: ما 10 موقعیت داشتیم که یک بار به گل رسیدیم اما آنها سه موقعیت داشتند که دوتای آن را به گل تبدیل کردند. من اصلا به دنبال رکورد نیستم.

وی افزود: تیمی که دارد خوب بازی می کند نیاز به عوض کردن نقشه و تاکتیکش ندارد و نیاز نبود از پلان دوم استفاده کنیم. ما تا دقیقه 70 چند موقعیت داشتیم. تا قبل از اینکه گل بخوریم بازی در اختیار ما بود.

امیر قلعه نویی در مورد اینکه چرا تیمش بازی یک بر صفر برده را باخت گفت: ما قصد داشتیم یعقوب کریمی را به میدان بفرستیم که گل را خوردیم. ما بین دو نیمه به بازیکنان گفتم فکر کنید یک بر صفر عقب هستید و باید جبران کنید. ما تا قبل از خوردن گل تیم برتر میدان بودیم اما روی اتفاقات فوتبال باختیم. گل دوم را هم روی اشتباه بازیکنان خوردیم. تعجب من از آقای جهانبازی است که چرا بنگر را اخراج نکرد. نمی گویم که باید عالیشاه را اخراج می کرد اما چرا به فخرالدینی کارت زرد داد. ایشان در بازی با سایپا هم خیلی راحت علیه ما قضاوت کرد. نامه ای که داده بودند جهانبازی را تحت تاثیر قراردادند. شرایطی هست که اینگونه برای ما رقم می خورد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد شروع خوب این تیم در ابتدای فصل و نتایجی که در هفته های اخیر کسب کرده است گفت: واقعیت فوتبال در زمین مشخص می شود. هنوز که ما 15 بازی در لیگ انجام داده ایم و دو بازی در جام حذفی، ترکیب اصلی را در اختیار نداشته ایم. اگر امروز قاضی و کرار و کریمیان را داشتیم می توانستیم تغییراتی را ایجاد کنیم. بازی با تراکتورسازی و پرسپولیس برای ما خیلی خوب بود. الان با اطمینان می گویم که استقلال خیلی راحت قهرمان می شود. البته به شرط اینکه اشتباهات داوری هم دست از سر ما بردارد. ما هر دو جام را جدی می رویم و قطعا شما در پایان فصل به حرف من خواهید رسید.

امیر قلعه نویی با تاکید بر اینکه فوتبال جای انتقام نیست گفت: ما به فکر انتقام از پرسپولیس در دیدار جام حذفی نیستم. فوتبال جای زیبایی هاست و ما قطعا در بازیهای آینده به فکر پیروزی هستیم و از حالا به فکر بازیهای بعدی لیگ هستیم.

وی در مورد اهدافش در این دیدار گفت: هدف اول ما این بود که گل نخوریم و هدف دوم ما هم این بود که از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و به گل برسیم.

سرمربی استقلال در مورد عملکرد محسن فروزان گفت: محسن روی هیچکدام از این گل ها مقصر نبود. سه تا توپ امد که دوتای آن وارد دروازه شد. امیدوارم این بدشانسی ها دست از سر ما بردارد.

قلعه نویی در مورد اینکه آیا از سوی هیات مدیره اولتیماتومی دریافت کردید گفت: فعلا که نیم ساعت است بازی تمام شده و من اولتیماتومی دریافت نکرده ام.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داریوش IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    5 9
    سلام من از بازیکنان وسرمربی تیم تشکر می کنم واگر امیر ده تا بازی هم ببازه اشکال نداره
  • کامران IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    9 6
    مقصر اصلی خودت بودی، امیدوارم که جواب این هوادارانو بتونی بدی، فقط میایی که نبازی بدو گم شو از استقلال ،این نیمکت حرمت داره جای تو نیست از 7 بازی اخیر استقلال فقط 6 امتیاز گرفتی، بازیکنا فقط دارن رو استعداد خودشون بازی میکنن تو هیچ ککه ای نیستی
  • من IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    13 6
    باخت استقلال فقط مقصرش قلعه نوییه
  • ابراهيم IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    12 4
    باسلام اين مربيان وبازيكنان فوتبال كي مي خواهند واقعا حرفه اي بشن حرفه اي شدن كه فقط به ادا درآوردن وژست گرفتن نيست درهيچ جاي دنيا اينقدر به داور گيرنميدن حتي اگر داور ياردوازدهم تيم مقابل باشه .كي مي خراهيم يادبگيريم اشتباهات خودمون روقبول وبه گردن اين وآن نندازيم
  • علي IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    2 1
    عكس العمل دفاع اشتباه بود.
  • محمد IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    2 1
    پول هاي مفت جواب نداد استقلالي ها راه مي رفتند بازي نمي كردند قلعه نوئي با نيكي فلاني گشتن حواس پرتي مي آورد پر پوچ نفرمائيد اخلاق اخلاق...................
  • موج پرسپولیس IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    3 3
    قلعه نویی مقابل پرسپولیس بد جوری می ترسدهاهاهاها!!!
  • سلي IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    2 1
    بازم باختي و انداختي گردن داورجناب سرگروهبان
  • قاسم IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    1 1
    متاسفم همه اون هوادارا و کارنسانی که میگفتن حاضریم بازی زیبا باشد ولی تیممون باخت و بازی جسورانه ای داشتیم راضی هستیم پرسپولیس 70 دقیقه خوبیدو زیر توپ زد فقط یک موقعیت جلو آمد و به دروازه استقلال رسید و ترسو بازی کرد و استقلال حمله ای بازی کرد تا بازی زیبا باشه حالا که نتیجه رو به هر دلیل به پرسپولیس ترسو واگذار کرد هیچ کس نمیگه که واقعا بازی زیبا رو انجام داد و حمله کرد و بازی را راکد نکرد واقعا حق این فوتبال تساویه مصلحتیه هیچ کی بازی زیب دوست نداره فقط حرفه
  • مهدی IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
    0 0
    آقا سرکار استوار عاقبت دسیسه و عوضی بازی و ظاهر بازی همینه.نفرین امثال موسوی،مجدیدی،نکونام پشته آقا.باطن و کارای تو واسه مردم رو شده،خودت برو