قدس آنلاین: رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي خراسان شمالي با اشاره به اينکه نيروي انتظامي با الگوپذيري از درسهاي قرآن کريم در جهت رضايت و خشنودي جامعه انجام وظيفه مي کند . گفت: استقامت و پايداري پليس در جامعه برگرفته از قرآن کريم است.

استقامت و پايداري پليس برگرفته از قرآن کريم است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازبجنورد، حجت الاسلام و المسلمين موسي زاده در پنجمين دوره آزمون جامع حافظان قرآن کريم ويژه کارکنان فرماندهي انتظامي خراسان شمالي و خانواده هاي آنان افزود: پررنگ شدن قرآن در خانواده ها و نهادها موجب کاهش جرائم و پيشگيري از جرائم در سطح استان است.

وي تصريح کرد: مسير حرکت نيروي انتظامي در بحث قرآن محوري مسيري شاخص بوده و اين نيرو امروز با تمسک به قرآن و بهره گيري از مفاهيم آن آنچنان صيانتي در خود ايجاد کرده است که نتيجه آن تامين امنيت و آرامش مردم است.

رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي خراسان شمالي خاطرنشان کرد: برگزاري برنامه هاي قرآني ، با هدف ترويج فرهنگ نوراني قرآن در ناجا است كه بدون ترديد درحفظ و صيانت كاركنان تاثير بسيار زيادي دارد.

گفتني است پنجمين دوره آزمون جامع حافظان قرآن کريم ويژه کارکنان فرماندهي انتظامي خراسان شمالي و خانواده هاي آنان با حضور سرهنگ "مظاهري"فرمانده انتظامي استان ، رؤساي عقيدتي سياسي و حفاظت اطلاعات و شرکت کنندگان در محل دارالقرآن شهرستان بجنورد برگزار شد.

شايان ذکر است بيش از 200 نفر از کارکنان و خانواده هاي آنان در رشته هاي يک جزء ، سه جزء و حفظ موضوعي به رقابت پرداختند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.