قدس آنلاین- ایلام: فرماندار مهران گفت: به منظور رفاه حال زوار اربعین حسینی و با توجه به حجم بسیار زیاد تردد در این نقطه مرزی، عوارض گمرکی خروج از کشور لغو شده است.

لغو اخذ عوارض گمرکی خروج از کشور در مرز بین المللی مهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام،مراد ناصری با بیان اینکه مبلغ این عوارض 125 هزار ریال بود که با همکاری نیروی انتظامی تا پایان اربعین از زوار حسینی اخذ نمی شود، اظهار داشت: خوشبختانه روادید ورود به عراق نیز حذف شده و زوار عتبات عالیات بدون پرداخت وجه می توانند به این کشور سفر کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 120 هزار نفر در چهار روز گذشته از طریق مرز بین المللی مهران به عتبات عالیات مشرف شده اند که 53 هزار نفر از این تعداد تنها در روز گذشته به این کشور سفر کرده اند، افزود: به عاشقان حسینی توصیه می شود که  با توجه به فرصت باقی مانده تا روز اربعین، به تدریج و بدون عجله به مرز مهران مراجعه کنند تا ضمن جلوگیری از ازدحام جمعیت، زمینه خروج آنها با سرعت بیشتری فراهم شود.

گفتنی است مرز بین المللی مهران در 90 کیلومتری جنوب غربی استان ایلام از کانون های اصلی تردد زوار به کشور عراق است که این روزها با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی حجم مراجعات به این مرز افزایش چشمگیری داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.