کارگردان فیلم شیار ۱۴۳ گفت: ما این فیلم را با بودجه خصوصی و شخصی ساختیم و حتی یکی از تهیه‌کنندگان فیلم برای تهیه هزینه فیلم خانه خود را فروخت، ولی با وجود این مسائل، عده‌ای ما را متهم به ساخت فیلم دولتی می‌کنند.

ناگفته‌های ساخت "شیار ۱۴۳" / روایت تهیه‌کننده‌ای که خانه‌اش را برای فیلم فروخت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، نرگس آبیار در دیدار با نائب رئیس نخست فراکسیون فرهنگ، رسانه و هنر مجلس شورای اسلامی با بیان مشکلات اکران فیلم برای اقشار مختلف و همچنین اکران در روستاها وشهرهای کوچک اظهار داشت: این فیلم براساس اقتباس از فیلمنامه‌ای به‌همین نام بوده و از عدم حمایت‌ها از این فیلم، بسیار گلایه دارم.

وی با اشاره به مشکلات ساخت این فیلم و بحث‌های مالی آن افزود: ما این فیلم را با بودجه خصوصی و شخصی ساختیم و حتی یکی از تهیه‌کنندگان فیلم برای تهیه هزینه فیلم، خانه خود را فروخت.

کارگردان فیلم شیار 143 با انتقاد از افرادی که این فیلم را متهم به دولتی بودن می‌کنند، بیان کرد: نمی‌دانم که چرا با وجود این مسائل، عده‌ای ما را متهم به ساخت فیلم دولتی می‌کنند.

شیار 143 باید از دستاوردهای خود حفاظت کند

نایب رئیس نخست فراکسیون فرهنگ، رسانه و هنر مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با طرح مباحثی از جمله جایگاه کنونی فیلم در سطح کشور و اهمیت پرداختن به موضوعات ارزشی، بیان کرد: این فیلم باید از دستاوردهای خود حفاظت کند و در همین راستا مسیر و اهداف خود را ادامه دهد.

عباس مقتدایی خطاب به کارگردان فیلم شیار 143 تصریح کرد: شما نگران اینکه این فیلم را متهم به دولتی‌بودن می‌کنند، نباشید چرا‌که این فیلم متعلق به نظام اسلامی و حتی فراتر از مرزهای کشورمان است.

وی خاطرنشان کرد: نکته مهم این بوده که شخصیت‌هایی که در فیلم هستند، در خارج از فیلم و در محیط اجتماعی تفاوتی از لحاظ روحیات و ظاهر با درون فیلم نکنند.

پس از اینکه کارگردان و نویسنده فیلم شیار 143، مشکلات و دغدغه‌های  ساخت و اکران فیلم را مطرح کرد، مقرر شد به زودی جلسه‌ای در فراکسیون فرهنگ، رسانه و هنر مجلس برای بررسی و رفع این مشکلات با حضور عوامل فیلم و اصحاب رسانه برگزار شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.