رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: شعار محوری مرگ بر آمریکا شبانه روز باید در کشور ما تکرار شود.

شعار محوری مرگ بر آمریکا شبانه روز تکرار شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی جمعه شب در جمع عزاداران حسینی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) تاکید کرد: ایران تنها کشوری است که در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و هزینه هایی با خون شهدا داد بنا بر این شعار محوری " مرگ بر آمریکا"  باید همیشه زبانزد و سرلوحه امور مردم باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون جمعیتی به خیانت کاری داعش ندیده ایم افزود:تاکنون جمعیتی به خیانت کاری گروه های تکفیری و داعش در میان مسلمانان وجود نداشته است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: این گروه معتقدند شهرهای اسلامی که خلافت و حکومت ابوبکر بغدادی را قبول دارند دارالاسلام و مابقی دارالکفر هستند و تعرض به جان، مال و ناموسشان بدون اشکال است.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی افزود: مشکل گروه های تکفیری و داعش عقیدتی است و به جز خود، را کافر می دانند که باید کشته شود.

وی با اشاره به اینکه اگر همت و ایستادگی شیعیان، ارادتمندان مکتب حسینی، فتوای جهاد کفایی آیت الله سیستانی و سازماندهی و آموزش نیروهای ایرانی در کشور عراق نبود امروز آثاری از نجف، کربلا و بغداد نبود، گفت: این ها به دلیل نعمت ولایت است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: در سوریه نیز وضعیت همین است و اگر سوریه حمایت نشده بود امروز عراق نیز از دست می رفت.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی افزود: امروز جمهوری اسلامی تنها کشور قدرتمند جهان است که دشمنان قسم خورده کشور ما جرات تعرض به آن را ندارند و این یک حقیقت محض است.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی و غرب، اسلام را که دین رحمت، عطوفت و مهربانی است را به خشونت متهم می کنند درحالی که خودشان جنایات وحشتناکی را انجام می دهند که نژاد پرستی یکی از جنایات غرب است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: خطر امروز داعش و روسای آنها آمریکا و اسراییل است که اسراییل و آمریکا عامل اصلی فساد و فتنه در دنیا هستند.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با بیان اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور است، گفت: رسیدن به یک قرارداد عادلانه و عاقلانه در مذاکرات هسته ای بسیار مطلوب است اما اگر در این زمینه توافقی محقق نشد راه حل دیگری به نام اقتصاد مقاومتی وجود دارد که مقام معظم رهبری آن را اعلام کردند.

وی تاکید کرد: ادارات دولتی، نهادها و عموم مردم جامعه درمراسم ها از جمله عروسی ها باید از اصراف پرهیز کنند زیرا امروز روزی نیست که سفره های رنگین پهن شود و هزینه های میلیونی در جامعه خرج شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری یادآور شد: با رعایت کردن دربخش اقتصاد، مدیریت مصرف، و پایین آوردن هزینه می توانیم کشور را به خوبی اداره کنیم که این مهم در دولت و مجلس در حال پیگیری است.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی راه حل و کلید قفل کشور است که اگر شعارهای محوری که توسط مقام معظم رهبری در سنوات مختلف اعلام شده مد نظر و سرلوحه امور زندگی مردم قرار گیرد می توانیم از این مرحله حساس عبور کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با باین اینکه تغییرات مناسبی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) اعمال شده، گفت: توسعه نرم افزاری و سخت افزاری حرم مطهر شاهچراغ(ع) نیاز جنوب کشور است زیرا این حرم مطهر مرکز فرهنگی جنوب کشور است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.