بهزاد فراهانی درباره کارهایی که این روزها در حوزه تلویزیون و تئاتر دارد سخن گفت و بیان کرد که قرار است درباره حضور تئاتر سالم در تلویزیون با سرافراز صحبت هایی داشته باشد.

شبکه نیمه‌مافیایی تلویزیون فرو ریزد/ توجه رسانه ملی به تئاتر سالم
به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر بهزاد فراهانی  درباره فعالیت این روزهای خود گفت: این روزها کار چندانی در حوزه رادیو و تلویزیون ندارم و منتظر پیشنهادهای خوب هستم.

وی ادامه داد: چندی پیش از طرف سعید نعمت الله نویسنده سریال «میکاییل» به من پیشنهاد شد که در این اثر که سیروس مقدم کارگردانی آن را بر عهده دارد بازی کنم که برای آن سه ماه با کار دیگری قرارداد نبستم اما دیگر خبری نشد و حالا امیدوارم شخص دیگری که انتخاب شده است بهتر از من باشد.

بازیگر مجموعه «پس از باران» با اشاره به کارهایش در حوزه تئاتر بیان کرد: یک کار تئاتر هست که خود من به دنبالش هستم و آن نمایشنامه ای است که خودم نوشته ام و چون هنوز مساله بودجه و گرفتن سالن به قطعیت نرسیده است نمی خواهم درباره اش صحبت کنم. 

امیدوارم شبکه نیمه‌مافیایی تلویزیون توسط آقای سرافراز درهم ریخته شود

فراهانی همچنین با اشاره به حضور سرافراز به عنوان رییس رسانه ملی در تلویزیون بیان کرد: من امیدوارم شبکه نیمه مافیایی تلویزیون توسط آقای سرافراز درهم ریخته شود. واقعیت این است که در تلویزیون شبکه ای از دلالی ها حاکم بوده است که بوی تفکر و اندیشه نمی داد و نمونه آن سریال نیمه کاره من با عنوان «حماسه آرد» است که حدود 200 و چند دقیقه از آن ساخته شد و بعد بدون هیچ دلیلی جلوی آن را گرفتند. 

حضور تئاتر سالم در تلویزیون 

بازیگر سریال های «کت جادویی» و «مدینه» درباره بودجه و دستمزد خود از این سریال اظهار کرد: مساله بودجه این سریال نبود و من هنوز دستمزد خود را هم از تولید همان 200 دقیقه نگرفته ام.

فراهانی که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است ضمن اعلام اینکه حال عمومی‌اش خوب است، در پایان عنوان کرد: فکر می کنم هنوز آقای سرافراز وقتش پر باشد ولی می خواهم با وی درباره این سریال و همچنین تئاتر صحبتی داشته باشم. نامه ای هم از طرف خانه تئاتر برای دفتر وی برده ام که البته باید از طرف خانه تئاتر هم افرادی حضور داشته باشند تا ببینیم نظر آقای سرافراز درباره حضور تئاتر سالم در تلویزیون چیست.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.