۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 253209

یک تهیه کننده سریال های تلویزیونی درباره گرفتن تایید مجدد طرح سریال «ماه و مه» برای ساخت آن در ماه رمضان سخن گفت و اینکه این اثر از «سبو» به «ماه و مه» تغییر نام داده است.

مهدی هاشمی بازیگر سریال رمضانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر مهران مهام  درباره سریالی که در پی گرفتن مجوز نگارش آن است، گفت: من قرار بود مجوز سریالی با عنوان «سبو» را بگیرم که طرح اولیه آن را به شورای فیلمنامه شبکه سوم سیما فرستادیم و حالا این سریال به «ماه و مه» تغییر نام داده است.

وی ادامه داد: بعد از آن این شورا نکاتی را درباره طرح سریال مطرح کرد و ما اصلاحات مورد نظر را اعمال کردیم و حالا دوباره این طرح با اصلاحات انجام شده باید به شورا برود تا تایید شود و بلافاصله پس از تایید، نگارش سیناپس و فیلمنامه آغاز خواهد شد.

تهیه‌کننده مجموعه «دردسرهای عظیم» با اشاره به اینکه سریال «ماه و مه» را برای ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد برد، خاطرنشان کرد: از آنجایی که ماه رمضان آنتن حساسی دارد برنامه ریزی خود را برای این ماه قرار داده ایم و با تایید طرح سریعا مشغول نگارش فیلمنامه سریال «ماه و مه» خواهیم شد.

مهام درباره نگارش و کارگردانی اثر نیز عنوان کرد: علیرضا کاظمی پور فیلمنامه «ماه و مه» را به نگارش درمی آورد و برزو نیک نژاد نیز آن را کارگردانی خواهد کرد.

تهیه کننده سریال «خانه به دوش» با اشاره به فضای این سریال یادآور شد: در ماه رمضان سریال ها نباید صرفا سرگرم کننده باشند. این اثر هم فضایی اجتماعی و شیرین دارد و در آن نوعی سلوک رفتاری در آدم ها نمایش داده می شود. مجموعه محتوایی که در «ماه و مه» می آید از ویژگی های افراد خوب، بخشش، گذشت و... سخن می گوید.

مهام در پایان با اشاره به بازیگری که هم اکنون برای حضور در این سریال در نظر دارد، گفت: یکی از بازیگرانی که در نظر من است مهدی هاشمی خواهد بود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.