عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد نمایندگان برای افزایش ۲ برابری یارانه‌ افراد با حقوق کمتر از ۱.۵ میلیون تومان در بودجه ۹۴ خبر داد.

پیشنهاد نمایندگان برای افزایش ۲ برابری یارانه‌ افراد با حقوق کمتر از ۱.۵ میلیون تومان
 
 

به گزارش فارس؛عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد جمعی از نمایندگان برای افزایش یارانه قشرهای آسیب‌پذیر در بودجه سال 1394 خبر داد.

وی بر لزوم حذف یارانه ثروتمندان تأکید کرد و گفت‌: ما بر حذف یارانه ثروتمندان تأکید داریم اما حال که دولت یارانه این بخش را حذف نکرده و به آسیب‌پذیران اختصاص نمی‌دهد پیشنهاد دادیم که یارانه اقشار آسیب‌پذیر 2 برابر شود.

یوسفیان‌ملا با طرح این پرسش که آیا محرومین می‌توانند با یارانه 45 هزار تومانی آب، برق و حتی بنزین خود را پرداخت کنند، تصریح کرد: این مبلغ فقط پول یک باک بنزین است، بهمین دلیل باید فکری برای آن کرد.

عضوکمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این پیشنهاد افزایش یارانه کارگران، کشاورزان، فرهنگیان و در کل تمامی کسانی که کمتر از یک و نیم میلیون تومان حقوق در ماه دریافت می‌کنند مطرح شده،‌ خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده تا دولت با انجام اقدامات کارشناسی بتواند وضعیت حقوقی را در کل کشور سنجیده و به میزان وضعیت هر منطقه یارانه را افزایش دهد اما در حالت کلی افزایش 2 برابری یارانه پیشنهاد شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    1 0
    ای کاش ما به اندزه نمایندگان مجلس حقوق و تسهیلات داشتیم گور بابای یارانه
  • داود IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    0 0
    اقایون نماینده به خاطر انتخابات سال اینده مجلس این پیشنهاد رو دادن والا دلشون به حال ملت نسوخته
  • ali IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    1 0
    دست شما درد نکنه واقعا دلسوز فقرا هستید اما خداوکیلی بدترش نکنید بگذاریدش همین 45500 را بده بیشتر ازش انتظار نداریم. ممکنه اگر یکبار دیگه این موضوع را پیش بکشید دولت امیدوتدبیر از کوره در بره چندتا ناسزا به احمدینژاد بده حالا این بکنار ممکنه چندتا ناسزا حتی به خودتون بده .ولش کنید بابا بی خیال
  • معلم IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    0 1
    فرضا بنده حقوق x 1550000 تومان است و حقوق شخص yکمتر از 1.5 میلیون تومان ،که این افزایش در نتیجه مدرک تحصیلی یا سنوات خدمتی است حالا اگر به حقوق زیر 1.5 میلیون اضافه کنند انوقت علیرغم سنوات و مدرک تحصیلی بالاتر من کمتر میگیرم . این نکته را گفتم تا به کم فکری و کوته نظری نمایندگان ملت توجه کنید . اگر پول دارید به یک نسبت به حقوق کارمندان اضافه کنید. نکند شما از بازمانده های تفکر احمدی نژاد هستید که سعی داشت حقوق و در آمد کارگر را با معلم فوق دیپلم و فوق لیسانس یکی کند .
  • جواد IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    1 0
    من هم موافقم باید یارانه ی قشر های کم در امد را دو برابر کنند
  • مهران IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    1 0
    سلام اگرمثل قبل به فکر افزایش حامل های انرژی ومالیات ودارایی هستید ما نمی خواهیم