۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 255066

معین پسرم وقتی پیشنهاد استقلال را متوجه شد، ول‌کن من نبود و به خاطر او و هواداران استقلالی شدم.

عنایتی دلیل استقلالی شدنش را فاش کرد

رضا عنایتی سرانجام پس از پنج سال دوری از استقلال به این تیم بازگشت.بازیکنی که سابقه آقای گلی با پیراهن استقلال را دارد، حالا از انگیزه‌هایش سخن می‌گوید و معتقد است که تمام تلاشش را برای این تیم به کار می‌بندد. متن گفت‌وگوی خبرنگار فارس با عنایتی را در زیر می‌خوانید.

* ابتدا از بازگشتت به استقلال صحبت کن.

خدا را شکر می‌کنم و انصافا از این انتخابم خوشحال هستم. به تیمی برگشتم که روزهای خوبی در آنجا داشتم و دلم برای هواداران استقلال تنگ شده بود. امیدوارم مثمرثمر باشم و مطمئن باشید چه بازی کنم و چه بازی نکنم، تمام توانم را برای موفقیت استقلال به کار می‌گیرم.

* روی صحبتت با هواداران استقلال چیست؟ حتما قبول داری که آنها از عنایتی توقع دارند؟

صددرصد؛ هواداران خودشان یک پا آنالیزور هستند و همین موضوع کار ما را سخت می کند. من باز هم اینجا قول می‌دهم از هیچ کمکی برای استقلال دریغ نکنم، بقیه‌اش دست خدا است.

* شما زمانی به استقلال برگشتید که به همراه آرش برهانی جزو رکوردداران گلزنی محسوب می‌شوید، در این مورد چه نظری داری؟

اول از همه در مورد آرش توضیح بدهم، آن هم خارج از فوتبال. او یک پسر باشخصیت و یک رفیق خیلی خوب است و انصافا او را دوست دارم. محمد قاضی هم فوتبالیست خوبی است و پسر خیلی خوبی محسوب می‌شود، اما از سجاد شهباززاده با توجه به اینکه کنار او بازی نکردم، شناختی ندارم. ولی درمجموع معتقدم ما یک تیم هستیم و همه یک هدف را دنبال می‌کنیم و مطمئن باشید همین رفاقت و رقابت به کمک استقلال می‌آید.

* در این چند روز با قلعه‌نویی صحبت کردی؟

بله، صحبت‌هایی را با هم انجام دادیم و مطمئن باشید اگر او نظری نداشت این انتقال صورت نمی‌گرفت.

* به نظر تو بازگشت بازیکنان قدیمی مثل تو و وحید طالب‌لو چه پیامدی دارد؟

این سوالی است که باید از سرمربی تیم بپرسید، ولی قطعا پشت هر انتخابی تفکری وجود دارد.

* در نیم‌فصل اول چند گل زدی؟

پنج گل.

* به نظرت می‌توانی قولی بدهی؟

من با واقعیت زندگی می‌کنم، ممکن است پیش‌بینی کنم و اشتباه از آب دربیاید. اینکه بخواهم بگویم چند گل می‌زنم درست نیست، ولی همان‌طور که گفتم من مهاجم هستم و هدفم گلزنی است؛ تمام تلاشم را می‌کنم که به استقلال خدمت کنم.

* پسرانت در این انتخاب چقدر نقش داشتند؟

اتفاقا معین پسرم وقتی پیشنهاد استقلال را متوجه شد، ول‌کن من نبود و به خاطر او و هواداران استقلالی شدم. آنها خیلی به من انگیزه می‌دهند و به همین دلیل از بودن با آنها لذت می‌برم.

*ظاهرا تصمیم داری که در استقلال از فوتبال خداحافظی کنی...

بله اما هنوز زمانش مشخص نیست. می‌خواهم در استقلال فوتبالم را تمام کنم اما معلوم نیست امسال باشد یا سال دیگر.

* صحبت خاصی نداری؟

فقط از هواداران خوب پدیده مشهد تشکر می‌کنم که یک نیم‌فصل بسیار عالی را با آنها پشت‌سر گذاشتم، ضمن آنکه از دکتر تدین و مدیرعامل محترم باشگاه ممنونم که خیلی برای من زحمت کشیدند و مقدمات حضور من در استقلال را فراهم کردند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.