وزیر امور اقتصادی و دارایی معتقد است مشکلات بورس به دلیل مشکلات برخی صنایع است که با عزم دولت شاخص ها از این پایین تر نمی آید.

خبر خوش طیب‌نیا به بورسی‌ها/ مشکلات را شناسایی کرده‌ایم
به گزارش  (ایسنا)، علی طیب نیا در حاشیه همایش راهکارهای دستیابی به رشد پایدار و اشتغال زا در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره افت شاخص‌ها در بازار بورس گفت: ما مشکلات و مسائل را در بازار سرمایه شناسایی کرده‌ و در هفته اخیر در جلساتی که با حضور نمایندگان و وزرای دستگاه های ذیربط برگزار شده به نتایج خوبی رسیده‌ایم که به زودی با تصمیماتی که گرفته خواهد شد، زمینه حل مشکلات بازار سرمایه فراهم می شود و ما از این وضعیت که در آن هستیم عبور می کنیم.

وی درباره اینکه پیش بینی اش از رشد شاخص‌ها مثبت است یا نه؟ گفت:‌وضعیت حال حاضر بازار سرمایه به این صورت است که شاخص ها و قیمت ها در کف بوده و قاعدتا عوامل عینی و واقعی اقتصاد از این موضوع دفاع نمی‌کند که ما شاهد کاهش بیشتر در شاخص ها باشیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: بعضی از بخش های صنعت ما با یک سری مشکلات و محدودیت ها مواجه است که اگر به حل این مشکلات کمک کنیم می‌توانیم بورس و بازار سرمایه را به یک وضعیت با ثبات برسانیم.

طیب نیا گفت: دولت عزم جدی دارد که از بازار سرمایه حمایت کند و مشکلات این بخش را مرتفع کند. بنابراین با این نیت و عزم مسائل حل و فصل خواهد شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.